۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

امروز بهترین فرصت برای کار، تلاش و شکوفایی شهر است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰
محمد حسن اسدی شهردار شیراز در جلسه با شهرداران، معاونین و مدیران درآمد مناطق یازده گانه شهرداری شیراز گفت: امروز بهترین فرصت برای کار، تلاش و شکوفایی شهر است.
امروز بهترین فرصت برای کار، تلاش و شکوفایی شهر است
به گزارش حافظ خبر، شیراز اسدی در جلسه ای که با شهرداران، معاونین و مدیران درآمد مناطق یازده گانه شهرداری شیراز داشت، با اشاره به اینکه امروز همه چیز مساعد و فراهم است، افزود: امروز فرصت خوبی بین مدیران شهری از جمله امام جمعه، نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر، مجموعه استانداری، نهادهای نظارتی و...  به واسطه همراهی و همدلی به وجود آمده لذا فرصت را غنیمت بشمارید.

وی ابزار داشت: ما در مجموعه شهرداری باید مشکلات صدور مجوزها و صدور پروانه را تسریع بخشیم و حل کنیم، همانطور که برخی شهرها این موضوع را حل کردند ما نیز باید آن را حل کنیم و در این راه هرچه اختیار می توانم به مدیران می‌دهم تا کار تسهیل پیدا کند و کارکنان خدوم شهرداری و مردم راحت باشند.

اسدی اهتمام به کسب درآمد را ویژه دانست و اذعان کرد: مردم با نجابت شیراز به ما اعتماد کردند و ما باید کارها را به خوبی انجام دهیم، امروز اگر قرار است مشکل مجوزها و صدور پروانه حل شود، باید توسط خود مجموعه شهرداری حل گردد.

شهردار شیراز از همکاران خود در مجموعه شهرداری، رفتار محترمانه و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد و گفت: کارمندان شهرداری طبق قانون عمل کنند و در اصلاح فرایندها کوشا باشند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما