۰
plusresetminus
آتش‌نشانی

حادثه رانندگی با دو فوتی در جاده شیراز کازرون  

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵
سقوط خودروی پژو پارس از روی پل در جاده شیراز کازرون فوت دو سرنشین را به دنبال داشت.
حادثه رانندگی با دو فوتی در جاده شیراز کازرون  
به گزارش حافظ خبر، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات تصادفات را ساعت ۱۱:۲۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ آبان ماه به جاده شیراز کازرون رهسپار کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حین حرکت در بزرگراه ناگهان از مسیر خارج و پس از سقوط کاملا واژگون شده بود که براثر این حادثه بدنه خودرو سواری کاملا متلاشی شده و دو سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بودند.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به راننده و سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

 آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس راننده مرد و سرنشین زن جوان را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پژو خارج کرده و آنها را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

 متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد هر دو سرنشین این وسیله نقلیه براثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته اند.

نیروهای آتش نشانی پس از ایمنی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

روابط  عمومي سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما