۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تلاش برای ارتقاء فرهنگ شهروندی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹
شهردار شیراز گفت : فرهنگ شهروندی در شیراز مغفول مانده است که در افق ۱۴۰۴ شهرداری در ترویج و ارتقاء آن تلاش ویژه ای خواهد کرد .
تلاش برای ارتقاء فرهنگ شهروندی
به گزارش حافظ خبر، شهردار شیراز امروز دوشنبه ۱۹ دی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شورا و شهرداری های دوره های قبل هم برنامه های پنج ساله داشته اند  و افق ۱۴۰۴ گفت :  با یک کار عملیاتی و پی در پی شبانه روزی برنامه ها مدون شد.
محمدحسن اسدی، با موضوع برنامه مصوب پنج ساله جامع عملیاتی شیراز ۱۴۰۴ گفت: برای افق ۱۴۰۴ در شیراز با یک همدلی و کار عملیاتی و شبانه روزی این برنامه با نقطه نظرات بسیاری افراد همچون نماینده ولی فقیه در فارس در مسائل فرهنگی و ...، 55 سیاست و ۶ ماموریت و ۹۵۶ پروژه عملیاتی در این افق در نظر گرفته شده است که در حوزه های ماموریتی منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد توجه ویژه قرار دارد.
شهردار شیراز افزود: در این افق در حوزه حمل و نقل عمومی به هوشمندسازی و در محیط زیست به گسترش فضای سبز، مدیریت پسماند توجه ویژه شده است.
وی با اشاره به سایر موارد حائز اهمیت در تحقق این افق عنوان کرد: در گردشگری به مسجد محوری و محله محوری در شیراز ۱۴۰۴ توجه خاصی شده است و راه های دسترسی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صورت ویژه و ... در این افق مورد توجه شورای اسلامی ششم شهر شیراز قرار گرفته است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما