۰
plusresetminus
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان فارس:

شهادت شهید مویدی باعث برگشتن امنیت و آرامش در شیراز شد

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۷
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان فارس گفت:  شهید مدافع امنیت طلبه و جهادگر شهید مویدی در تمام عرصه‌های انقلاب حضوری چشمگیر و اثرگذار داشت، علاوه برآن شهادت او نیز باعث برگشت امنیت و آرامش در شیراز شد.
شهادت شهید مویدی باعث برگشتن امنیت و آرامش در شیراز شد
به گزارش حافظ خبر، حسین پور نورعلی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت طلبه و جهادگر شهید حجه الاسلام محمد مویدی، با تجلیل از مقام شامخ شهید والامقام گفت: این شهید عزیز در تمام عرصه‌های انقلاب و نظام حضوری چشمگیر واثرگذار داشت، علاوه بر آن شهادت او نیز باعث برگشتن امنیت و آرامش در شیراز شد و این نشان از اخلاص و نیت پاک ایشان است.

او گفت: شما خانواده‌های شهدا، صبر و استقامتتان، الگو خواهد شد برای نسل‌های آینده و همه محفوظ در پیشگاه خداوند متعال است و شما خانواده‌ها گرامی و عزیز هستید در نزد جامعه اسلام که فداکارانه از عزیزان خود گذشتید.

در این دیدار به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کشور به پاس تجلیل و تکریم  لوح تقدیر به مادر و همسر این شهید اهداء شد.

اهداء چفیه اهدایی از طرف مقام معظم رهبری به فرزند خردسال این شهید از دیگر برنامه این دیدار بود.

در این دیدار جمعی از معاونین این ستاد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز، حجه الاسلام درویشی امام جمعه، سرهنگ پاسدار تقیان فرمانده سپاه، سرهنگ نجفی فرمانده منطقه انتظامی، کاظمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سروان پاسدار موسویان فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام شهرستان بیضا نیز حضور داشتند.

طلبه و جهاد گرشهید حجه الاسلام شیخ محمد مویدی شامگاه ۲۴ آذرماه امسال در حین کمک به ایجاد امنیت و آرامش در خیابان معالی آباد شیراز به دست آشوبگران، اغتشاشگران، مخلان نظم و امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما