۰
plusresetminus
جهاد سازندگی استان فارس:

توزیع بیش از 81 هزار بسته معیشتی رمضانیه در استان فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
اسماعیل قزل سفلی، با تبریک  ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به استمرار نهضت مواسات همدلی و  کمک‌های مومنانه در استان فارس اظهار داشت:  مرحله دیگری از رزمایش کمک‌‌های مومنانه در استان فارس به مناسبت ماه مبارک رمضان و با مشارکت گروه های جهادی، خیرین، نواحی مقاومت برگزار و 81 هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد. 
توزیع بیش از 81 هزار بسته معیشتی رمضانیه در استان فارس
به گزارش حافظ خبر، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس  با بیان اینکه ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی 1 میلیون تومان می باشد و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوارها از جمله برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، حبوبات، رب گوجه و ... می باشد، افزود:: نکته برجسته در اجرای این طرح بزرگ و مردمی، عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است امروزه نهضت کمک مومنانه گسترش یافته است و  تنوع در نوع کمک ها بسیار فراوان می باشد و علاوه بر بسته های معیشتی شاهد این هستیم که گروه های جهادی بیش از 19 خدمت متنوع دیگر مانند تامین پوشاک، تامین لوازم التحریر، نذر خون، آزاد سازی زندانیان، نذر نفس، کمک های درمانی و بهداشتی، تامین لوازم منزل، اهداء جهیزیه، و ... انجام میدهند.

وی ادامه داد:  تمرکز این مرحله از رزمایش کمک مومنانه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به صورت محله‌محور است که  60 هزار از این بسته های به صورت متمرکز از طرف سپاه فجر فارس تامین شده است و ما بقی به صورت غیر متمرکز و با محوریت نواحی تهیه می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما