۰
plusresetminus
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس :

برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در مسجد نصیرالملک

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد تاریخی نصیرالملک خبر داد.
برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در مسجد نصیرالملک
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام رحیم صفری اظهار کرد: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در روز پنج شنبه (۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲) مصادف با ۱۵ رمضان در مسجد تاریخی نصیرالملک برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این ویژه برنامه با قرائت قاری بین المللی قرآن کریم استاد سید مصطفی حسینی آغاز  و با اجرای گروه تواشیح اخلاص و قرائت قاریان برتر استان فارس ادامه پیدا می‌کند.

 وی همچنین به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر دژکام؛ نماینده ولی فقیه در استان فارس، توزیع کیک دو هزار کیلویی تهیه شده توسط بسیج اصناف در این ویژه برنامه خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس اضافه کرد: در پایان هم حاضرین به همت محل موقوفه نصیرالملک میهمان سفره با برکت امام حسن مجتبی(ع) خواهند بود. 

حجت الاسلام صفری هدف از برگزاری این مراسم و همچنین مراسم جزء خوانی که روزانه در این مسجد برگزار میشود را اجرای برنامه‌هایی همسو با  کارکرد اصلی این مسجد و نیت مرحوم نصیرالملک از ساخت این بنا خواند.

وی عنوان کرد: یکی از نیت‌های صاحب این بنا قرائت و تفسیر قرآن کریم، روضه خوانی حضرت ابا عبدالله امام حسین(ع) و اقامه نماز در این مکان مقدس بوده است و ما تلاش کردیم تا اجرای امینانه‌ای را در راستای نیت این واقف خیر اندیش داشته باشیم.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: امسال این توفیق را داشتیم که همچون سال گذشته در ماه مبارک رمضان هم موضوع نماز جماعت صبح و عصر و هم تفسیر قرآن کریم را در خدمت امام جمعه شهر شیراز باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما