۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آباده طشک

تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
در آستانه آغاز هفته ملی سلامت، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور در شهرستان بختگان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه سلامت آباده طشک را افتتاح کرد.
بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آباده طشک
معاون بهداشت دانشگاه در آیین بهره برداری ساختمان شماره ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه سلامت آباده طشک، با تبریک فرارسیدن هفته ملی سلامت و تقدیر از حمایت های مسوولان ارشد شهرستان بختگان از حوزه سلامت، بر تکمیل تجهیزات مورد نیاز این مرکز تاکید کرد.

عباس رضائیان زاده اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اختصاص خودرو به حوزه بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به مناطق محروم، در صورت اختصاص خودرو به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شهرستان بختگان از موارد اولویت دار در این زمینه خواهد بود.

 
فرهاد طهماسبی نماینده مردم شهرستان های نی ریز، بختگان و استهبان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در توسعه خدمات سلامت، بر رفع مسایل نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بختگان، تاکید کرد.

در ادامه، «مراد هدایت» فرماندار شهرستان بختگان نیز با اشاره به چالش های موجود در بختگان به عنوان یکی از شهرستان های نوپا در استان، رفع مسایل موجود را نیازمند توجه و حمایت مسوولان استانی و کشوری دانست.

ساختمان شماره ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه سلامت آباده طشک، از سوی خیرین حوزه سلامت، ساخته شده است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما