۰
plusresetminus
استاندار فارس:

آزادگان سرافراز، نماد مقاومت و ایستادگی و اسطوره‌ و الگوی پایمردی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۶
استاندار فارس، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالگرد بازگشت آزادگان سرفراز به کشور گفت: آزادگان سرافراز، نماد مقاومت و ایستادگی و اسطوره‌ و الگوی پایمردی هستند.
آزادگان سرافراز، نماد مقاومت و ایستادگی و اسطوره‌ و الگوی پایمردی
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالگرد بازگشت آزادگان سرفراز به کشور در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع مقدس این استان که با حضور محمد جواد زمردیان دبیر ملی کنگره شهدای غریب اسارت، در شیراز برگزار شد گفت: آزادگان سرافراز، نماد مقاومت و ایستادگی و اسطوره‌ و الگوی پایمردی هستند.
استاندار فارس افزود: صبر و ایستادگی که آزادگان عزیز در دوران اسارت از خود نشان دادند همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند و نام آنها به عنوان قهرمانان ملی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودان خواهد بود.

استاندار فارس ، با اشاره به طرح برخی مسائل و مشکلات از سوی آزادگان گفت: برای مسئولان کشور جای هیچ پاسخ منطقی وجود ندارد که عزیزی از آزادگان در مورد اشتغال فرزند و مسکن مشکل داشته باشد.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: برای اینکه بتوانیم به این ۲ خواسته بسیار ناچیز، به نحوی که شایسته و در شان آزادگان سرفرار است پاسخ دهیم نیاز است که جمع بندی هایی در این زمینه انجام شود.

دکتر ایمانیه، خواستار ایجاد یک کانون فرهنگی ویژه آزادگان استان شد و گفت: در این زمینه آمادگی داریم که هرگونه حمایت لازم را از این اقدام داشته باشیم.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما