۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

تقدیرمدیرکل صداوسیمای فارس از مدیرکل و کارشناسان هواشناسی استان

تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۹
مدیرکل صداوسیمای فارس با حضور در اداره کل هواشناسی استان، از تلاش ها و خدمات این مجموعه تاثیرگذار، قدردانی کرد.
تقدیرمدیرکل صداوسیمای فارس از مدیرکل و کارشناسان هواشناسی استان
به گزارش حافظ خبر، پهلوانیان کار هواشناسی در استان پهناور و گسترده و با شرایط اقلیمی متعدد را سنگین، حساس و پرمشقت دانست و گفت: امروزه در معرض داده های بیشماری هستیم که تشخیص و جمع آوری داده درست از غلط بسیار حیاتی است و پایش، جمع آوری و تحلیل صحیح داده ها و اطلاعات، ارزش کار کارکنان خدوم هواشناسی را بیش از پیش نشان می دهد.
مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه هواشناسی از جدی ترین حوزه هایی است که مردم روزانه پیگیر اخبار و اطلاعات آن هستند افزود: امروزه با ارتقای سطح سواد رسانه ای شهروندان، هر خبر جعلی و نادرستی از هواشناسی که امنیت روانی مردم را مخدوش کند مورد پذیرش عموم قرار نمی گیرد و مردم به دنبال دریافت خبرهای صحیح هواشناسی از مجاری مختلف نظیر صداوسیما و پایگاه های معتبر فضای مجازی هستند.
پهلوانیان در پایان ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان هواشناسی فارس ابراز امیدواری کرد در آستانه بارش های پاییزی و زمستانی امسال، با تعامل بهتر و بیشتر صداوسیمای فارس و اداره کل هواشناسی استان، رضایت حداکثری مخاطبان از عملکرد هر دو دستگاه فراهم شود.

مدیرکل هواشناسی فارس هم در این دیدار با قدردانی از تلاش های صداوسیمای فارس در حوزه هواشناسی گفت صداوسیمای استان با اقدامات آگاهی بخشی موجب ارتقای سطح دانش مردم در زمینه پیش بینی و هشدارهای هواشناسی شده است که جا دارد تعامل و همکاری دو دستگاه بیش از پیش افزایش یابد.
مسعود حقیقت با بیان اینکه استان فارس ازلحاظ تعداد ایستگاههای هواشناسی در کشور رتبه نخست را دارد افزود : در دولت قبل، استان فارس دارای ۲۸۵ ایستگاه بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم ۲۵ ایستگاه دیگر به مجموع ایستگاههای استان اضافه شد و باید این بازه زمانی را انقلاب تاسیس ایستگاه های هواشناسی نامگذاری کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما