۰
plusresetminus
حرم مطهر سید علاءالدین حسین علیه السلام :

تلاش برای راه اندازی خانه تشکل های مردمی

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۵
تولیت حرم مطهر سید علاءالدین حسین علیه السلام از راه اندازی «خانه ی تشکل های مردمی» خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین طاهری  با بیان اینکه مشارکت همه ی مردم در جهت پیشرفت و سازندگی نیاز روز کشور است گفت: دست یابی به اهداف انقلاب و  سندهای بالادستی نظام تنها در صورتی ممکن است که نیروهای مردمی وارد عرصه ی تاثیرگذاری جامعه شوند.

وی ادامه داد: همه ی دستگاه ها و نهادها باید تدابیر لازم برای ورود ظرفیت های مردم را به اداره ی امور کشور در دستور کار داشته باشند و تسهیلگری های لازم برای حمایت از گروه های مردمی را با جدیت دنبال کنند.

 رئیس هیئت امنای حرم سید علاءالدین حسین علیه السلام با اشاره به اینکه رسالت حرم به عنوان «قطب فرهنگی» ایجاب می کند تا حمایت از گروه های مردمی فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار داشته باشد افزود: تصمیم به راه اندازی «خانه تشکل های مردمی» باعث پیوند ظرفیت عظیم حرم مطهر با توان گروه های فعال مردمی می گردد و این حمایت و همکاری برکات فراوانی برای گروه ها، مردم و شهر شیراز به همراه دارد.

 دبیر جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: گروه های مردمی با حضور در «خانه ی تشکل های مردمی» ضمن استفاده از ظرفیت های حرم، با یکدیگر آشنا شده و ارتباط برقرار می کنند و این تعامل و تضارب باعث توانمندتر شدن آنها در پرداختن به امور مهم و مورد نیاز فرهنگی و اجتماعی شهر شیراز می شود.


 حجت الاسلام والمسلمین طاهری همچنین از دستگاه های متولی خواست تا نگاه ویژه ای به حمایت از تشکل های مردمی داشته باشند و از توان مردم برای انجام بهتر ماموریت های خود و کمک به رفع مشکلات جامعه بهره گیرند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما