۰
plusresetminus
استانداری فارس :

لازمه توسعه کشور، افزایش انگیزه در جوانان است

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱
یازدهمین میزخدمت استاندار فارس با جوانان و دانشجویان با تاکید بر نقش جوانان در توسعه و پیشرفت کشور، برگزار شد.
لازمه توسعه کشور، افزایش انگیزه در جوانان است
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در یازدهمین میزخدمت تخصصی جوانان و نوجوانان که در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، شرکت کرد.
 
استاندار فارس در این میزخدمت که بیش از دوساعت به طول کشید بصورت چهره به چهره با ۴۰ نفر از جوانان و دانشجویان دیدار کرد و در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت.
 
دکتر ایمانیه در پایان، با تاکید بر اینکه همواره توجه ویژه ای به جوانان و دانشجویان داریم، اظهار داشت: پناه جوانان و نوجوانان هستیم و طبیعتا بر اساس سن و تجربه از صبر و حوصله کمتری برخوردارند اما در عین حال توقع کمتری نیز دارند لذا مسائلی که مربوط به ایشان است را می توان با سرعت بیشتری مرتفع نمود.
 
وی با اشاره بر اینکه لازمه توسعه، پیشرفت و تعالی کشور، افزایش انگیزه و حضور جوانان در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: جوانان می بایست اهل کار باشند؛ همواره تاکید کرده ایم جوانان از تقاضای شغل اداری و پشت میز نشینی فاصله بگیرند و عرصه های مختلف و تخصص های گوناگون وارد خدمت رسانی به کشور شوند.
نماینده عالی دولت در فارس به میزهای خدمت برگزار شده در ماه های قبل نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ماموریت های مشاور جوان استاندار را پیگیری نتیجه های ملاقات قبلی و این ملاقات عنوان کرده ام؛ از این پس این میزهای خدمت با تمرکز بیشتر و منسجم تر برپا می شود و برای حل مشکل جوانان و دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما