۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی استان فارس:

برگزاری دوره مشق نور به سبک دختران تشکیلاتی در فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱
دوره مشق نور به سبک دختران تشکیلاتی به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.
برگزاری دوره مشق نور به سبک دختران تشکیلاتی در فارس
به گزارش حافظ خبر،  نشست طرح تداوم مشق نور به سبک دختران تشکیلاتی ویژه خدام و راویان شهدا برای اعزام به راهیان نور ١۴٠٢ توسط قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

محمدجواد کهندل پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این دوره اظهار داشت: در این نشست، مباحثی از جمله مخاطب شناسی، طرح مسئله، شبکه تشکیلاتی راهیان نور، چگونگی ایجاد ارتباط موثر با زائر، چگونه روایتگر خوبی باشیم، فن بیان، سخنوری، روایتگری، آموزش نقشه راهبردی، تشکیل کمیته ها و وظایف خدام و همچنین کارگاه تشکیلات دخترانه توسط اساتید برتر استانی و کشوری ارائه شد.

وی افزود: طرح مشق نور برای ارائه هرچه بهتر خدمات توسط دانشجویان با اخلاص و جهادگر مجموعه بسیج دانشجویی فارس،  به زائرین دانشجو در اردوی راهیان نور ١۴٠٢ است.

ناهید صابر، مدیر خوهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این نشست گفت: راهیان نور یک فناوری بوده که برای رسیدن به هدف تعالی نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منظم است.
 
وی بیان داشت: از عوامل رسیدن به هدف تعالی و اجرای برنامه ها، خدام با اخلاصی هستند که به‌صورت جهادی و با علاقه امور را دنبال می‌کنند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: نظم و اتحاد خدام، یک اردوی راهیان نور منسجم را در بر دارد که این نظم و اتحاد مدتی پیش از اجرای راهیان نور شکل گیری می‌شود.

صابر ادامه داد: در مشق نور علاوه بر خدام راهیان نور ١۴٠١، از خدام جدید نیز دعوت شد تا در کنار خدام سال گذشته کسب تجربه کرده و از ذهنیتی روشن برای اردوی راهیان نور ١۴٠٢ برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: خادمین حاضر در نشست، طی گزینش، مصاحبه و گذراندن دوره های خادم الشهدا، منتخب شده بودند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما