۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

فرصت‌های بی‌نظیر گردشگری شهر راز 

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۱
شهردار کلان‌شهر شیراز به برگزاری جشنواره خرمالو و انار باغ‌های قصردشت گفت: این مهم باید به‌عنوان يک جشنواره مطلوب گردشگری، ثبت ملی شود.
فرصت‌های بی‌نظیر گردشگری شهر راز 
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز، خواستار تداوم موضوع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس شد و تأکید کرد: باید اطلاع‌رسانی به نحو مطلوب برای بهره‌مندی کافی از نمايشگاه در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه در هر زمينه‌ای نتيجه‌گرايی بسيار اهمیت دارد.

او ادامه داد: وجود ظرفيت‌های بالقوه در شيراز در بين سایر شهرها و كلانشهرهای ایران، جای كار زيادی ایجاد کرده، چراکه هر يک از اين ظرفيت‌ها خود قابليت اجرای رويدادهای مختلف را دارد.

شهردار کلان‌شهر شیراز به برگزاری جشنواره خرمالو و انار باغ‌هاي قصردشت که از روز گذشته آغازشده، هم اشاره کرد و گفت: این مهم باید به‌عنوان يک جشنواره مطلوب گردشگری، ثبت ملی شود.

اسدی ادامه داد: در کلان‌شهر شیراز، ۵ زیرساخت گردشگری در شيراز تعریف‌شده که شامل پارک آبی، آکواریوم، باغ پرندگان و شهربازی و تله‌کابین می‌شود و معتقديم اگر اين ۵ زیرساخت اجرايي شود اقتصاد شیراز متحول خواهد شد و درنهایت موجب رضايتمندی شهروندان این کلان‌شهر می‌‌شود.

او خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک نیز از فرصت‌های گردشگری در شیراز محسوب می‌شود که مغفول مانده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما