۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه هفته بسیج در ناحیه شرق شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه توسط این ناحیه از سپاه در منطقه شرق شیراز طی هفته بسیج خبر داد.
به گزارش حافظ خبر، عباس قره‌خانی امروز، ۲۸ آبان ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته بسیج بیان کرد: سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)  شیرازدر هفته بسیج امسال بیش از ۳۵۰ برنامه را در سطح شرق شیراز اجرا می‌کند.
وی در تشریح این برنامه‌ها تصریح کرد: اجرای مسابقه مجازی بسیج خدمت‌گذار ملت، برپایی نمایشگاه عفاف وحجاب در مدارس دخترانه و نمایشگاه غیرت و عزت در مدارس پسرانه، برگزاری همایش بررسی آسیب‌های ماهواره و فضای مجازی نامناسب در خانواده و جامعه، اجرای دومین دوره مسابقات قرآنی، تجلیل از مربیان قرآنی، شب شعر بسیج با حضور شاعران، مسابقات ورزشی در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهدا و اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی مناطق از جمله برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه هستند.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از فعالیت ۲۰۰ گروه جهادی ذیل این ناحیه از سپاه خبر داد و افزود: این گروه‌های جهادی طی سال جاری توانستند قریب ۵۰ باب منزل محرومان را مرمت و یا احداث کنند.
قره‌خانی با بیان اینکه به‌همت بسیج سازندگی این ناحیه از سپاه تاکنون ۲۴هزار متر مربع آسفالت روستایی را با همکاری بنیاد مسکن انجام داده‌ایم، ابراز امیدواری کرد: در سال آینده تمام روستاهای حاشیه‌های شهر شیراز حتی یک متر جاده خاکی نداشته باشد.
وی همچنین به سخن مقام معظم رهبری که در بیانات خود بسیج را نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها توصیف کردند، اشاره کرد و افزود: بسیج به معنای واقعی برای همه میدان‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب اسلامی و کشور حضور داشته است و در سیل و زلزله به عنوان امدادگر و در عرصه اقتصاد مقاومتی هم اقدامات خوبی را انجام داده است.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در پایان یادآور شد: در عرصه محرومیت‌زدایی اقداماتی نظیر ساخت و مرمت منازل محرومین، در عرصه فضای مجازی و آگاه‌سازی مردم، مجموعه بسیج اقدامات خوبی را انجام داده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما