۰
plusresetminus
سپاه فجر استان:

سَبکِ زندگی قرآنی بعنوان الگو در جامعه ترویج شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۶
آئین اختتامیه مرحله استانی سی امین دوره مسابقات قرآن بسیج با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.
سَبکِ زندگی قرآنی بعنوان الگو در جامعه ترویج شود
به گزارش حافظ خبر،  سردار بوعلی با بیان اینکه فارس دارای بیشترین شرکت کننده استانی در مسابقات قرآنی در سطح کشور بوده است، گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر از فارس در این مسابقات ثبت‌نام کردند و در مرحله نهایی استانی از ۱۲۳ نفر رتبه های برتر خواهر و برادر در رشته های مختلف قرآنی تقدیر شد.
وی با بیان اینکه سپاه فجر در ترویج فرهنگ قرآنی پیشتاز و برجسته است و هم در سطح سپاه کشور و هم در سطح بسیج کشور دارای رتبه برتر است، گفت: ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در جامعه بعنوان الگوی زندگی سعادتمندانه رسالت مهم فعالان قرآنی است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امروز شاهد جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در فلسطین مظلوم هستیم، گفت: خون شهدای مقاومت امتداد و ماندگاری این راه را تضمین کرد و بدون شک فتح و پیروزی نصیب جبهه مقاومت خواهد شد.
وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست، گفت: سال آینده دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار می شود که ویژه برنامه های قرآنی را نیز در بر خواهد گرفت.
وی افزود: به نیت ۱۵ هزار شهید استان فارس، برگزاری ۱۵ هزار ختم قرآن و تربیت ۱۵ هزار حافظ قرآن برنامه ریزی شده است.
سردار بوعلی با اعلام حمایت همه جانبه سپاه فجر از گروه های قرآنی، گفت: هر گروهی که ۴۰ حافظ قرآن تربیت کند به سفر زیارتی مشهد اعزام می کنیم و مربی گروه نیز به سفر زیارتی کربلا اعزام خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما