۰
plusresetminus
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس :

توزیع گاز مایع براساس نرخ جدید در فارس عملیاتی شد

تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، براساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402   گاز مایع در استان از ابتدای آذر ماه براساس نرخ جدید توزیع می شود.    
توزیع گاز مایع براساس نرخ جدید در فارس عملیاتی شد
به گزارش حافظ خبر، اسداله طاهری مدیر منطقه از اجرای تغییر نرخ  در گاز مایع خبرداد و گفت: این تغییر نرخ  براساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402  با هدف توزیع بهینه و مدیریت مصرف از ابتدای آذرماه  همزمان با سراسر کشور در استان فارس نیز عملیاتی شده است . 
اسداله طاهری مدیر منطقه فارس ضمن بیان این موضوع که روزانه بطور متوسط 270 هزار تن گاز مایع در استان توزیع می شود افزود: بمنظور مدیریت مصرف و توزیع بهینه این فرآورده، بر اساس دستورالعمل جدید توزیع  گاز مایع برای مصرف کنندگانی که از گاز شهری بی بهره هستند ،همانند گذشته مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای بوده و بدون تغییر نرخ  و با نرخ مصوب یارانه ای انجام خواهد شد و برای سایر متقاضیان که مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای نیستند ، با نرخ فوب خلیج فارس انجام خواهد شد . 
وی دریافت هرگونه فرآورده‌های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده‌های نفتی(سامانه سدف)  وبصورت الکترونیکی بیان واظهار کرد: درحال حاضر 13 شرکت موزع گاز مایع در سطح استان فعال می باشند  وهماهنگی های لازم  با این شرکت ها  در خصوص تامین وجذب به موقع سهمیه استان  انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
طاهری تصریح کرد تعیین نرخ گاز مایع  توسط سازمان صنعت ،معدن و تجارت انجام شده و این شرکت  وظیفه  تامین و توزیع گاز مایع در استان را برعهده دارد. 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما