۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

آسفالت‌ بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته نوزدهم در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
سخنگوی شهرداری شیراز بابیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته نوزدهم، ۵۰ هزار و ۶۲۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان  ۶ هزار و ۳۲۸ تن آسفالت شده است.
آسفالت‌ بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته نوزدهم در شیراز
به گزارش حافظ خبر، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته نوزدهم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۵۰ هزار و ۶۲۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۶ هزار و ۳۲۸ تن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: تراش و ترمیم در کمربندی جنوبی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در فرعی‌های تلاش شرقی و فرعی‌های خیابان شهید صفائیان و کوچه ۷۸ نیستان در منطقه ۳، فرعی‌های باغ حوض در منطقه ۴، روکش آسفالت سطح منطقه ۶، فرعی‌های ستایش و انشعابات گویم در منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در بولوار مولوی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۹ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۸۹۲ هزار و ۶۷۱ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۱۱ هزار و ۹۱۴ تن آسفالت انجام‌گرفته است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۳۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما