۰
plusresetminus
دبیر قرارگاه عمار بسیج دانشجویی فارس :

فعالیت شبکه سخنرانان جوان انقلابی در فارس 

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
دبیر قرارگاه تبیینی عمّار بسیج دانشجویی فارس گفت: این قرارگاه با ظرفیت اعزام  100 سخنران جوان انقلابی در استان فارس فعالیت دارد.
فعالیت شبکه سخنرانان جوان انقلابی در فارس 
به گزارش حافظ خبر، مهدی پارسایی امروز در جمع شبکه دانشجویان تبیین گر شهر شیراز اظهار داشت: هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب در دینای امروز بر اذهان جوانان این مرز و بوم، ضرورت تربیت و استفاده از ظرفیت سخنرانان جوان و انقلابی در سطح استان فارس را دو چندان می کند از این رو قرارگاه تبیینی عمار بسیج دانشجویی فارس تلاش کرده که با شناسایی، ارزیابی، آموزش و بکار گیری نیرو های جوان انقلابی استان، گامی مهم در تحقق تبیین عمومی بردارد. 

وی با بیان اینکه قرارگاه تبیینی عمّار بسیج دانشجویی فارس با ظرفیت اعزام  100 سخنران جوان انقلابی فعالیت دارد و در آینده نیز این شبکه گسترده تر می شود، افزود: سخنرانان جوان انقلابی در قرارگاه تبیینی عمار در موضوعات محوری انقلاب اسلامی(دستاوردها، آرمان ها، اصول و مبانی، نگاه تمدنی)، تحولات منطقه و بین‌المللی، شبهه شناسی و پاسخ به شبهات، تاریخ انقلاب و اسلام، جریان شناسی سیاسی، سبک زندگی و مخاطب شناسی ارایه محتوا خواهند داشت و آمادگی اعزام به مدارس، مساجد، ادارات، نهادها و دانشگاه ها را دارند.

دبیر قرارگاه تبیینی عمار بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: ویژگی بارز تبیین گران جوان قرارگاه تبیینی عمار بسیج دانشجویی استان فارس، فن بیان قوی، ارائه خلاق محتوا  و مباحثه محور ارایه است.

 وی تصریح کرد: علاقه مندان برای استفاده از  اساتید و سخنرانان در محافل خود، به آدرس آی دی @MHDPRSGHB در ایتا، پیام ارسال یا به شماره ۱۶۳۰ ۷۰۷ ۰۹۳۸ درخواست خود را پیامک کنند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۳۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما