۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه‌السلام شیراز:

آغاز فعالیت قرارگاه محلات اسلامی شرق شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز از توزیع 3 هزار بسته یلدای مهدوی و آغاز فعالیت قرارگاه محلات اسلامی شرق شیراز خبر داد.
آغاز فعالیت قرارگاه محلات اسلامی شرق شیراز
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ پاسدار عباس قره خانی در حاشیه آئین آغاز فعالیت قرارگاه محلات اسلامی شرق شیراز اظهار کرد: این قرارگاه با هدف تقویت ارتباط مردم با مسجد محوری و رفع مشکلات مردم در همه عرصه ها شروع به فعالیت نموده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه در آستانه آخرین روزهای پاییز، سه هزار بسته یلدای مهدوی در بین اقشار نیازمندان شرق شیراز توزیع شد، گفت: ارزش ریالی این بسته ها به بیش از 6 میلیارد ریال رسید و در قالب بسته های آجیل، میوه، نون یوخه،بسته های شکلات و سایر ارزاق مورد نیاز مردم با بن خرید از فروشگاه های زنجیره ای توزیع شد.

او ضمن تقدیر از همت بسیجیان و ساکنان محله های هدف طرح محلات اسلامی شرق شیراز، افزود: مدل های مختلف را در بسیج تجربه کردیم اما به اهدافی که بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دنبال می‌کند بعضا کمتر توجه شده است اما با این حال بسیج در دهه های مختلف پیشرفت هایی داشته است.

سرهنگ پاسدار عباس قره‌خانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در بحث کار فرهنگی از لفظ قرارگاه بیان فرمودند که الزامات اصلی هر قرارگاهی داشتن تجهیزات است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) به هدف از ایجاد قرارگاه محلات اسلامی شرق شیراز اشاره کرد و گفت: هدف ارتباط بین مردم با مسجد محوری و رفع مشکلات مردم در همه عرصه ها است.

او ادامه داد: قبلا در بحث شورای پایگاه ها بوده است اما امروز باید در بحث قرارگاه، هر محله یک نسخه خاص خود داشته باشد و برای انجام کار نیاز به مشخص شدن وضعیت موجود و وضعیت مطلوب است که به ۷ حوزه از جمله حوزه جذب، تحقق عناصر کارآمد و تراز انقلاب اسلامی، حوزه فرهنگی و هنری، حوزه اجتماعی و آسیب های اجتماعی، حوزه تربیتی، حوزه علم و فناوری، حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و حوزه فضای مجازی تقسیم می‌شود.

قره‌خانی ادامه داد: درصورتی میتوانیم بگوییم یک پایگاه مقاومت موفق هست که با توجه به این ۷ حوزه، وضعیت موجود را داشته باشد و وضعیت مطلوب را به عنوان افق کار برنامه سازی کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۳۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما