۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳
تور شهروندی عمران و پیشرفت بازدید از محل پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماند شهرداری شیراز برگزار شد .
برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  مديركل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تور شهروندی عمران و پیشرفت از محل پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماند شهرداری شیراز  میزبان رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر و معتمدین محلات برای آشنایی با محل دفن و پردازش پسماند برمشور بود.

 رضا جاویدی با بیان اینکه تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهروندان در این بازدیدها با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها که در ابعاد مختلف به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند در راستای برگزاری تورهای شهروندی، میزبان رابطین و یاوران شورای اسلامی شیراز و معتمدین محلات برای آشنایی با محل دفن و پردازش پسماند برمشور بود.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: این بازدید با هدف تشریح فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند در راستای خدمت رسانی به شهروندان و آشنایی آنها با اقدامات انجام شده در شهرداری شیراز برای مدیریت بهینه و بهداشتی پسماندهای شهری و عفونی تولید شده در این کلان شهر و همچنین معرفی اهداف کلان مدیریت پسماند شهرداری در راستای به صفر رساندن دفن پسماند انجام شد.

جاویدی گفت : نمایندگان رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات در این بازدید از بخش‌های مختلف محل دفن و پردازش پسماند شهر شیراز در منطقه برمشور شامل سایت‌های زمستانه و تابستانه دفن پسماندهای شهری سایت دفن پسماند عفونی، خطوط ۱ و ۲ کارخانه پردازش پسماند و سایت تولید کود کمپوست بازدید کردند.

این مقام مدیریت شهری در حوزه ارتباطات افزود: آشنایی با پروژه های در دست اجرا و در حال ساخت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از دیگر بخشهای این بازدید بود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه این تور با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بی الملل و سازمان مدیریت پسماند برگزار شده اظهار کرد: در این بازدید همچنین رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات به بیان دیدگاه و پیشنهادهای خود برای آشنایی بیشتر شهروندان با اقدامات سازمان مدیریت پسماند پرداختند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز که در این بازدید نمایندگان، رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمد محلات را همراهی میکرد خاطرنشان کرد: یاوران شورا و معتمدین  محلات به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و در بخش‌های مختلف شهرداری نقش و جایگاه ارزشمندی در ارتقای فرهنگ شهروندی کلان شهر شیراز برعهده دارند. 

صمد پناهیان از رابطین و  یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات خواست تا در محلات و مناطق مختلف شهروندان را با اقدامات سازمان مدیریت پسماند آشنا کنند و با همراهی این سازمان شهری پاک و محیط زیستی پایدارتر برای آیندگان بسازند.

وی گفت: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در جریان این بازدید به تشریح جزییات و بیان مسائل تخصصی در زمینه دفع و پردارش پسماند پرداختند.

بنابراین گزارش؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۳۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما