۰
plusresetminus
جهاد دانشگاهی فارس :

برگزاری نشست نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴
نشست «نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری» از سلسله نشست‌های گردشگری و میراث فرهنگی به‌همت جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.
برگزاری نشست نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری
به گزارش حافظ خبر،  همزمان با ایام بزرگداشت مقام زن، نشست «نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری» از سلسله نشست‌های گردشگری و میراث فرهنگی به‌همت جهاددانشگاهی فارس فردا پنج‌شنبه، 21 دی‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.
این نشست با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه با حضورکارشناسان و متخصصان شاخص و برجسته در صنعت گردشگری برگزار خواهد شد.
بررسی چالش‌های توسعه صنعت گردشگری زنان، راهکارهای افزایش حضور زنان در صنعت گردشگری و نقش گردشگری در توانمندسازی زنان از جمله محورهای این نشست هستند.
در این نشست اساتید و چهره‌هایی چون چون نقی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و مدیر اندیشکده بانوان؛ شاه ولی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)؛ معاون، عضو هیئت علمی گروه گردشگری دانشگاه شیراز؛ سلیمان‌پور، کارشناس گردشگری و دست آفریده‌های بومی؛ امیری، نویسنده و مشاور گردشگری و زارعی، کارشناس و راهنمای گردشگری در محورهای مذکور به سخنرانی خواهند پرداخت.
نشست مذکور فردا از ساعت 8:30 الی 12 در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار خواهد شد که در برگزاری آن نهادهایی نظیر جهاددانشگاهی الزهرا(س)، شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس و... مشارکت و همراهی دارند.
انتهای پیام
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما