۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت با تلاش‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و شهرداری منطقه ۴، انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد.
سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد
به گزارش حافظ خبر، هومان معصومی اظهار کرد: سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت، با تلاش‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و شهرداری منطقه ۴، انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد.

وی در این خصوص گفت: عملیات اجرایی احداث شهربازی باغ جنت با مشارکت سرمایه‌گذار به‌زودی و پس از عقد قرارداد، آغاز می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، این پروژه ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با بیان این مطلب که باغ جنت به‌عنوان بزرگ‌ترین بوستان تفریحی منطقه جنوب شیراز تاکنون شهربازی نداشته است، گفت: در این پروژه بیش از ۱۸ نوع دستگاه بازی در مقیاس بزرگ و متوسط نصب می‌شود و اجرای آن علاوه بر افزایش سرانه تفریحی شهروندان شیراز، بستر نشاط اجتماعی را نیز فراهم خواهد کرد.

معصومی بیان کرد: با رویکرد تأمین زیرساخت‌های تفریحی و ایجاد نشاط اجتماعی،‌ احداث شهربازی در بوستان‌های آزادی، جنت و نماز در محدوده مناطق ۱، ۴ و ۱۱ در قالب بسته سرمایه‌گذاری تدوین و ارائه‌شده است که پس از رایزنی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مختلف همچنین مذاکرات متعدد باهدف کارشناسی فنی و اقتصادی، سرمایه‌گذار بوستان جنت تعیین‌شده و بوستان آزادی نیز به‌زودی به نتیجه نهایی خواهد رسید‌.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما