۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

ارزیابی مثبت از بازدیدهای نظارتی

تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۸
شهرداری منطقه ۶ شیراز یازدهمین ایستگاه بازدید نظارتی مدیریت شهری با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی بود.
ارزیابی مثبت از بازدیدهای نظارتی
به گزارش حافظ خبر،  شهرداری منطقه ۶ شیراز یازدهمین ایستگاه بازدید نظارتی مدیریت شهری با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی بود.

اتخاد تصمیم در خصوص مسائل شهروندان در دیدارهای چهره‌به‌چهره مردمی‌

شهردار کلان‌شهر شیراز با تبریک میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار کرد: در یازدهمین بازدید نظارتی و میز خدمت شهرداری شیراز، میزبان دیدار بدون واسطه با مردم در شهرداری منطقه ۶ بودیم.

بنا به اظهار محمدحسن اسدی؛ در این دیدار چهره‌به‌چهره و بدون واسطه، مسائل مردمی بحث و بررسی و در خصوص آنها اتخاد تصمیم شد.

دیدار با کارکنان منطقه ۶ طبق روال بازدیدهای نظارتی نیز انجام شد که این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بر پیگیری موضوعات مطرح شده تأکید کرد.

شهردار کلان‌شهر شيراز به جمع‌بندی موضوعات شهرداری منطقه ۶ در جلسه ارائه گزارش عملکرد نیز پرداخت و به آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های این منطقه در دهه فجر پرداخت.

ارزیابی مثبت از بازدیدهای نظارتی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در خصوص بازدید نظارتی از شهرداری منطقه ۶ یکی از مهمترین اهداف این بازدیدها را دیدار چهره به چهره با مردم دانست و گفت: در این دیدار مدیریت شهری و برخی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دیداری مستقیم و چهره به چهره با مراجعه کنندگان، درخواست‌های آنها را  پاسخگو  بودند.

محمدتقی تذروی افزود: در این جلسه، گزارشی از شهردار منطقه در خصوص پروژه‌های عمرانی و اجرایی نیز ارائه شد و عملکرد آن منطقه توسط معاونین شهردار مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی هدف دیگر این بازدیدها را دیدار چهره به چهره با کارکنان خدوم شهرداری در مناطق و سازمان‌ها بیان کرد و گفت: گزارش فعالیت‌ها، بیان موانع و مشکلات آنها از مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهایی هم مطرح شد.

نایب‌رئيس شورای اسلامی شهر شیراز ارزیابی خود را از بازدیدهای نظارتی مثبت اعلام و ابراز امیدواری کرد تا پایان دوره ششم تمامی سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌ها را بازدید و رفع عیوب کرده و بدین وسیله رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده باشیم‌.

حفظ و کنترل پهپادی محدوده باغات قصردشت در دست اقدام است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: کلید خوردن بازدیدهای نظارتی توسط مدیریت شهری شیراز به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر از تدابیر ارزشمندی است که شایسته تقدیر و تشکر است.

مسعود زارعی افزود: در این بازدیدها فرصتی فراهم شد که از نزدیک صدای مردم را بشنویم و مستقیما در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیریم.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۶ همچنین از حفظ و کنترل پهپادی محدوده باغات قصردشت خبر داد و گفت: این موضوع در راستای حفظ و صیانت از باغات در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز  همچنین از تشکیل هفت کارگروه در منطقه ۶ خبر داد.

نگاه و توجه خاص شورا و شهرداری شیراز در حفظ و نگهداری باغات قصردشت

سخنگو و رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: در سلسله بازدیدهای نظارتی که توسط شهردار شیراز به همراهی معاونین و برخی اعضای شورای شهر انجام می شود،  شهرداری منطقه ۶ شیراز دارای یک نکته بارزی است و آن اینکه نسبت به دیگر مناطق، بافت متنوعی دارد.

سیده مریم حسینی افزود: با توجه به اینکه منطقه ۶ یک منطقه برخوردار است اما با وجود محلاتی چون جوادیه، پردیس، شهرک لاله، دینکان و منصور آباد نیاز به زیرساخت‌های خاص دارد و باید به آنها رسیدگی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از نگاه و توجه خاص شورا و شهرداری شیراز در حفظ باغات این منطقه سخن گفت و ابراز امیدواری کرد: با بررسی‌هایی که انجام و راهکارهایی که در نظر گرفته می‌شود بتوانیم مانع از بین رفتن باغات شویم.

شهرداری منطقه ۶ از مناطق مهم تولید مسکن است

 رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تصریح بر بازدیدهای دوره‌ای از حوزه‌های مختلف شهرداری اظهار کرد: در این بازدید نیم روزی، مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراجعات عمومی در دستور کار قرار گرفت و عموما مطالبات همشهریان در خصوص مباحث شهرسازی و خدمات شهری بود.


مصطفی کیانی رحیمی با اشاره به این نکته که شهرداری منطقه ۶ به واسطه نوع قرارگیری از حیث پهنه‌ای و هم به سبب وسعت از مناطق مهم و پرتوجه برای تولید مسکن است، بیان کرد:  در این بازدید از حیث مراجعات شهروندان با جمعیت کثیر مواجه بودیم.

وی اضافه کرد: در این بازدید، دیداری با همکاران در این منطقه انجام شد و بعد از آن طی یک جلسه، اقدامات و عملکرد، ظرفیت‌هایی که در سطح منطقه برای توسعه سرانه‌ای خدمات عمومی و هم برای توسعه اقتصاد مسکن وجود داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز  اظهار امیدواری کرد: حاصل جمع این بازدیدها به ویژه بازدید از این منطقه، مثمر نتایج مثبت بوده و رضایتمندی همشهریان عزیزمان را در پی داشته باشد‌.

تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان براساس سیاست‌گذاری مدیریت شهری 

شهردار منطقه ۶ شیراز  نیز با موثر دانستن این دسته برنامه برای ارتباط  بدون واسطه بین مسئولان شهری و شهروندان برای گره‌گشایی از مشکلات و بررسی دغدغه‌های مردم گفت: در برپایی این میز خدمت‌ها می‌توان بخشی از نیازهای شهروندان را در این ملاقات‌ها و دیدارهای عمومی مسئولان و مردم شنید و نسبت به مرتفع کردن آنها برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

مسعود قادری برگزاری میز خدمت را فرصتی برای شهروندان دانست تا با حضور در این برنامه به‌صورت مستقیم پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند‌.

وی همچنین به تسریع و ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان براساس سیاست‌گذاری مدیریت شهری تأکيد و بیان کرد: در دهه فجر سال جاری در سطح منطقه آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری ۱۳ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برنامه‌ریزی شده است که از این میزان ۸ پروژه با اعتبار ۱۷ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال افتتاح و ۵ پروژه با اعتبار بالغ‌ بر ۱۲ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

دیدار چهره به چهره مردمی در میز خدمت برگزار شده، گفت‌‌وشنود با مدیران و کارکنان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه‌ بررسی مسائل منطقه به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه از موارد این بازدید نظارتی نیم‌روزی مدیریت شهری بود.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما