۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تدابیر ترافیکی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۵
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز  گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی این کلان‌شهر  به منظور جابجایی شرکت کنندگان در راهپیمایی عید پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.
تدابیر ترافیکی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد
به گزارش حافظ خبر،  شهرداری این کلان‌شهر آماده برگزاری چهل‌وپنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ به‌گونه‌ای که علاوه بر برقراری محدودیت‌های ترافیکی، دستگاه‌های مختلف اعم از حمل‌ونقل عمومی نیز اقداماتی را در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهند داد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد: روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد.

شه‌دوست شیرازی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی شیراز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، استفاده از ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.

استقرار اتوبوس برای انتقال راهپیمایان

شه‌دوست شیرازی همچنین گفت: سازمان حمل‌ونقل مسافر فردا خدمات‌رسانی ویژه‌ای  برای شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن انجام خواهد شد و تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خدمت حاضرین در مراسم راهپیمایی قرار خواهد داشت.

وی افزود: یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه تمامی خطوط منتهی به چهارراه ۱۵ خرداد فعال بوده و در هر خط سه دستگاه اتوبوس جمعا به تعداد ۱۲۰ دستگاه، جابجایی و حمل‌ونقل شهروندان را بر عهده دارند.

این مقام مدیریت شهری شیراز در عرصه حمل‌ونقل در تشریح دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به محلات این کلان‌شهر  اختصاص داده شده است.

شه‌دوست شیرازی همچنین از فعال بودن خدمات پارکینگ عمومی و طبقاتی هدایت واقع در خیابان انقلاب اسلامی و خیابان هدایت شرقی در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما