۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

ورزش در صدای فارس پررنگ تر شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۴
برنامه های ورزشی رادیو فارس امسال نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یافت.  
ورزش در صدای فارس پررنگ تر شد
به گزارش حافظ خبر، مجید مجرد معاون رادیو فارس گفت: برنامه های ورزشی رادیو فارس با عنوان «ورزش در فارس» از ساعت 20 روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ابتدای تابستان در حال پخش است و این برنامه ها نسبت به پارسال از نظر مدت زمان و تعداد برنامه در هفته به دو برابر افزایش یافته است. 
از جمله محورهای این برنامه اطلاع رسانی و پوشش خبرهای ورزشی استانی و ملی، فرهنگ سازی و ترویج ورزش های همگانی، ایجاد زمینه های تحرک، نشاط و پویایی به منظور پیشگیری از آسیب ها، بیماری ها و آلام جسمانی است. 
معاون صدای فارس گفت: استعدادهای جوانان و نوجوانان برای حضور در عرصه های ورزشی و پیگیری و بازتاب مطالبات و درخواست های جامعه ورزشی از مسئولان استانی و در نهایت معرفی چهره های ورزشی قهرمانان، فعالان و مدال آوران ورزشی استان و نیز معرفی عملکرد و اقدامات امید بخش و موثر در ورزش استان 
همچنین در بخش ثابت ورزشی در برنامه «سلام کاکو»، «محله جوانی» و «کودک و نوجوان» به موضوع ورزش پرداخته می شود. 
وی در ادامه گفت: برنامه «یک استکان چای» نیز با حضور الگوهای موفق در عرصه های مختلف به تناسب دعوت و گپ و گفت صورت می گیرد. 
مجید مجرد بیان کرد: در برنامه های پیجور و مردم و مسوولان از طریق ارتباط و دعوت مسئولان ذی ربط به بررسی مشکلات و مطالبات موضوعات شهر شیراز و استان فارس می پردازد. 
علاوه بر این، خبرهای ورزشی استان، اتفاقات امید بخش و افتخارآمیز ورزشی استان در بستر زیرنویس رادیو نما اطلاع رسانی می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما