۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تقدیر از منتخبین و فعالین در جبهه فرهنگی هنری بسیج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
در گردهمایی شهید محمد حسین سروری راد ۲ که با حضور سردار جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و مسئولین استانی و جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر در حرم مطهر  حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، از منتخبین و فعالین در جبهه فرهنگی هنری بسیج تقدیر شد.
تقدیر از منتخبین و فعالین در جبهه فرهنگی هنری بسیج
به گزارش حافظ خبر، در این گردهمایی، از منتخبین و فعالان در جبهه فرهنگی، هنری بسیج شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر، آرش فرج زاده قائم مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سعید جعفری جانشین حوزه بسیج ادارات کل شهرداری شیراز با اهدا لوحی تقدیر و تشکر شد.

در این لوح که توسط سردار بوعلی فرمانده و رئیس قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس تقدیم شد، از تلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه بسیج در رویدادهای فرهنگی هنری سال ۱۴۰۲ و حضور در گردهمایی شهید محمد حسین سروری راد۲ تشکر و قدردانی شد.

در بخشی از متن این لوح آمده است: امید است با استعانت از درگاه احدیت در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلیمن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) بیش از پیش در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
کد مطلب : ۲۸۵۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما