۰
plusresetminus

ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات آغاز شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت کشور، اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات درایام تعطیلات نوروز، می توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۶ روز ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام عتبات نام نویسی کنند.
محسن نظافتی افزود: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می توانند از روز شنبه 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 روز 25 بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانیwww.atabat.haj.irنام نویسی کنند.
وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده 30 بهمن ماه قرعه کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می شود که این عزیزان می توانند از 2 اسفند ماه نتایج قرعه کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww.atabat.haj.irمشاهده و جهت قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.
نظافتی اظهار داشت: اعزام های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از 21 اسفند ماه امسال آغاز و تا 25 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته های 3، 4 و 7 روزه و برای سفرهای زمینی بسته 6 روزه پیش بینی شده است، اما بسته 10 روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجدداً پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
کد مطلب : ۴۸۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما