۰
plusresetminus

خط هوایی سفر به عتبات از جنوب استان فارس راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با اشاره به توانمندی‌های هوایی جنوب استان گفت: سازمان حج و زیارت استان فارس پیگیر راه‌اندازی خط هوایی سفر به عتبات از جنوب استان است.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از لامرد، علیرضا زینلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سازمان حج و زیارت استان فارس پیگیر راه‌اندازی خط هوایی سفر به عتبات از جنوب استان است.

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارگزاران حج و زیارت استان گفت: به مدیران شهرستان‌ها پیشنهاد می‌شود میدانی را در شهر خود به نام میدان کعبه و بلواری را به نام بلوار شهدای حج نامگذاری کنند.

عبدالرضا منصوری، فرماندار لامرد، در این جلسه با تبریک هفته دولت افزود: در هفته دولت پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف کشاورزی، آموزشی، گازرسانی و بهداشتی و درمانی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا پس از سال‌ها تلاش برای منزوی کردن ایران متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران  می‌تواند در معاملات بین‌المللی نقش مهم و سازنده ایفا کند و باید در مجامع بین‌المللی حضور داشته باشد.

فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: دولت مصمم است که تمام وعده‌هایی را که به ملت داده، اجرا کند.
کد مطلب : ۱۰۲۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما