۰
plusresetminus

پرداختن به شخصيت شهيد دستغيب به غناي يادواره شهداي سادات فارس مي‌افزايد

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
عضو كميته مدعوين و استقبال يادواره شهداي سادات فارس برگزاری اين يادواره را ضروری دانست و گفت: پرداختن به شخصیت شهید بزرگوار آیت الله دستغیب در این یادواره به غنای آن می افزاید
به گزارش حافظ نیوز، سید محمد معین، عضو كميته مدعوين و استقبال اين يادواره، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: موجودیت هر کشور پس از جنگ بستگی به کسانی دارد که از کشور دفاع کرده و در این راه جان خود را نثار کردند.
وی با بیان اینکه این موضوع تنها مربوط به ایران اسلامی نیست بلکه برای تمام کشورهای دنیا صدق می کند، افزود: در تمام دنیا همواره یاد افرادی که از کشورهایشان دفاع کرده و در این راه جان خود را از دست دادند در اولویت مسائل همان کشورها قرار دارد و تمام امکانات کشورها به صورت رایگان در اختیار بازماندگان آنها قرار می گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی نيز جدا از این مسئله نیست، خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام بر این موضوع تأکید دارد که همواره باید نام و یاد شهیدان زنده نگاه داشته شود.
معین با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در راستای معرفی اهداف شهدا به نسل جوان و نوجوان ضرورت دارد، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای سادات ایده بسیار خوبی بوده که مطرح شده و باید به افرادی که این ایده را مطرح کردند تبریک گفت که زنده نگاه داشتن یاد شهدای سادات را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر شیراز در حد توان خود به برگزاری این یادواره کمک می کند، بیان کرد: با توجه به اینکه شهید آیت الله دستغیب از بزرگان و شهدای گرانقدر شهر شیراز و خانواده ای انقلابی بوده و در انقلاب نقش بسزایی داشتند پرداختن به این شهید بزرگوار در این یادواره به غنای این یادواره می افزاید.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه خانواده آیت الله دستغیب در راه انقلاب چند شهید بزرگوار تقدیم کردند، عنوان کرد: هر کسی از مردم و مسئولان در حد توانایی و ظرفیت خود باید به هرچه بهتر برگزار شدن این یادواره کمک کنند زیرا این کار وظیفه دینی، اسلامی، ملی و میهنی ماست و مردم از این موضوع آگاهی و به خدمت به سادات اعتقاد دارند.
معین تأکید کرد: مطبوعات، رسانه ها و افرادی که صاحب تریبون هستند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمان برگزاری این یادواره را به مردم اطلاع رسانی کنند تا با حضور پرشور مردم برگزار شود
 
کد مطلب : ۵۱۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما