۰
plusresetminus
تشکل وصال دانشگاه آزاد شیراز:

امت حزب الله خشم خود را کنترل کرده و بهانه به دست دشمن ندهند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
تشکل وصال دانشگاه آزاد شیراز در پی حوادث اخیر این شهر اقدام به صدور بیانیه ای نمود.
به گزارش "حافظ نیوز" تشکل وصال دانشگاه آزاد شیراز در پی حوادث اخیر این شهر اقدام به صدور بیانیه ای نمود. متن این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی "حافظ" قرار گرفته است به شرح زیر می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
عباد الرحمن الذین یمشون علی الارض هونا... و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
شرایط حال حاضر فضای سیاسی کشور نشانگر دوباره برخاستن گرد و غبار فتنه و سر برآرودن مجدد علف های هرز از منجلاب  فتنه های پیشین می باشد. آنچه که به وضوح در این فضای آکنده از نفاق و مظلوم نمایی قابل رویت است، برنامه ریزی اپوزسیون داخلی و خارجی جهت مدیریت افکار عمومی به نفع خویش و غالب شدن در آستانه انتهای مذاکرات هسته ای و به تبع آن پیروزی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی می باشد. در این آرامش قبل از طوفان و فضای آماده ی التهاب، یکی از نمایندگان محترم معلوم الحال مجلس بنابر دعوت یکی از تشکل های افراطی اصلاح طلب دانشگاه شیراز و علیرغم مخالفت شورای تامین شهر شیراز سوار بر تاکسی بدون هیچ گونه همراه و محافظی وارد سیل عظیم جوانان و مردمی می شود که با توجه به سوء پیشینه این نماینده محترم جهت انظار و تنبه این شخص انتظار وی را می کشیدند. در این میان عده ی بسیار قلیلی به سمت این نماینده مجلس حمله ور شده و به سنگ پراکنی علیه ایشان می پردازند. طبیعتا هیچ عقل سلیم و وجدان بیداری ضرب و شتم و این عمل قبیح را نپسندیده و محکوم می کند. ما دانشجویان سرباز ولایت نیز این اقدام نابخردانه را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل این عمل غیر انسانی می باشیم. در این میان آنچه که باید توسط دستگاههای مسئول مورد مداقه قرار گیرد برخورد با تمامی عوامل از ضرب و شتم کنندگان تا زمینه سازان این عمل بی شرمانه می باشد از جمله برگزار کنندگان و مدیران دانشگاه شیراز که علیرغم مخالفت شورای تامین اقدام به برگزاری چنین جلسه ای کرده اند.
باتوجه به غوغاسالاری حاکم بر اخلاق و رفتار معاندین داخلی و خارجی، این نماینده مجلس شورای اسلامی که می بایست دلسوز نظام بوده و همه را به آرامش دعوت کرده و مسئله را از طرق قانونی پیگیری کند، اقدام به هوچی گری کرده و به صرف انتساب به یکی از افضل شهدا و علمای انقلاب، پا را از گلیم خویش فراتر گذاشته و اقدام به هتاکی و تهمت پراکنی علیه نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس کرده است.
این اقدام وقیحانه براستی عمق سفاهت و لجاجت و بی نزاکتی این نماینده مجلس را رسانده و خاطر انقلابیون را بشدت آزرده کرد. لذا ما دانشجویان تشکل دانشجویی وصال دانشگاه آزاد شیراز از مراجع ذیصلاح خواستار پیگیری و برخورد قانونی با نگارنده این نامه گستاخانه بوده و خطاب به نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس عالم ربانی حضرت آیت الله ایمانی عرض می کنیم:
چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پف کند ریشه اش بسوزد
همچنین به عنوان خاکساران و خادمان ملت شریف به امت حزب الله متذکر می شویم تا خشم انقلابی خود را کنترل کرده و بهانه به دست منافقان و معاندان داخلی و خارجی نداده و در کمال آرامش گوش به فرمان ولی امر خود باشند تا انشاءالله به فضل الهی به صحت و سلامت و با کمترین هزینه فتنه پیش رو را به دفترچه خاطرات انقلاب بسپاریم.
والسلام علی من اتبع الهدی
کد مطلب : ۵۶۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما