۰
plusresetminus

خرامه در ساخت سالن‌های ورزشی تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۱
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان خرامه در زمینه ساخت سالن‌های ورزشی تبدیل به یک کارگاه عمرانی و سازندگی شده است.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از خرامه، داریوش اسماعیلی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای معزآباد جابری و دهستان سفلی اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار نمایندگی در مجلس جهت‌گیری و رویکرد ما در شهرستان به سمت توسعه و عمران، حفظ وحدت و انسجام ایجاد شده بین مردم بوده و بر همین اساس نخستین اولویت خود را خروج این شهرستان از بن‌بست قرار دادم، چراکه اعتقاد داشتم زیربنای توسعه و پیشرفت در هر شهرستان داشتن راه‌های مواصلاتی مناسب و اتصال به راه‌های اصلی کشور است.
وی در ادامه به طرح‌های در حال اجرا در روستای معزآباد جابری اشاره کرد و گفت: به‌زودی عملیات اجرای چمن مصنوعی زمین ورزشی این روستا شروع خواهد شد و این روستا تنها روستای استان فارس خواهد بود که از امکانات زمین ورزشی فوتبال با چمن مصنوعی بهره‌مند می‌شود.
نماینده مردم خرامه در مجلس شورای اسلامی همچنین به آغاز عملیات تعریض و روکش آسفالت جاده معزآباد جابری با اعتبار 15 میلیارد ریال اشاره کرد و اضافه کرد: این اعتبار تأمین‌ شده و پیمانکار به‌زودی کار خود را شروع می‌کند.
اسماعیلی گفت: راه رشد و توسعه شهرستان خرامه زنده نگه‌داشتن بخش کربال است و بر همین اساس تمام تلاش خود را در زمینه کاستن محرومیت‌های این بخش به کار بسته‌ام و اگر اعتقادی جز این داشتم امروز کلنگ این سالن ورزشی در این نقطه به زمین زده نمی‌شد و در اکثر روستاهای این بخش شاهد عملیات گازرسانی نبودیم.
وی توجه به زیرساخت‌های ورزش را زمینه مهم سلامت جامعه و ایجاد انگیزه در جوانان به امر ورزش برشمرد و افزود: ساخت سالن‌های ورزشی مهم‌ترین راهبرد برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی است و امروز شهرستان خرامه در زمینه ساخت سالن‌های ورزشی تبدیل به یک کارگاه عمرانی و سازندگی شده است.
ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به سفر ریاست جمهوری در روزهای آینده به شهر شیراز گفت: احیای دریاچه بختگان و اجرای طرح نکاشت در حوزه رود کر، تسریع در تکمیل محور ترانزیتی خاوران ـ سروستان ـ خرامه ـ سعادت‌شهر، انتقال آب شرب، صنعت و کشاورزی از سد درودزن به شهرستان خرامه به‌وسیله لوله و درخواست احداث واحدهای صنعتی توسط ایدرو و ایمیدرو از جمله طرح‌های مهمی است که تمرکز خود را بر این چهار طرح قرار داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این موارد را جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار دهیم.
به گزارش فارس، با حضور نماینده مردم خرامه، امام‌جمعه، فرماندار، معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس و جمعی از مدیران و مردم  شهرستان خرامه کلنگ سالن‌های ورزشی دهستان سفلی از بخش کربال و معزآباد جابری از بخش مرکزی به زمین زده شد.
این سالن‌ها هر کدام با مساحت یک‌هزار و 250 مترمربع احداث خواهد شد که اعتبار ساخت آن تأمین و پیمانکار از چند روز دیگر کار خود را شروع می‌کند.
کد مطلب : ۶۲۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما