۰
plusresetminus

دانشگاه پیام نور دارای رتبه نخست کیفیت آموزشی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور رتبه نخست کیفیت آموزشی را در میان 10 دانشگاه برتر کشور به خود اختصاص داده است.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از شیراز، محمدعلی سرلک بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دانشگاه 850 هزار دانشجو دارد که از این تعداد 50 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری و 800 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی مشغول فعالیت تحصیلی هستند.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور کشور با 4 هزار عضو هیئت‌ علمی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی پیشگام در ترویج و گسترش عدالت آموزشی با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و محتوامحور بودن به ارائه خدمات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی می‌پردازد.
رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: آموزش و رشد نیروی انسانی، کیفیت‌بخشی و بهبود فرایندها، افزایش رضایت‌مندی دانشجویان و مدیریت هزینه و ارتقای درآمد با 420 کرسی آزاداندیشی از مهم‌ترین محورهای این مرکز آموزشی و علمی است.
سرلک بیان داشت: از دور خارج کردن رشته‌ها و موارد درسی که کاربرد نداشته‌ و نیز ایجاد زمینه برای نسل سومی‌ها از ویژگی‌های این دانشگاه بوده که تاکنون حتی یک‌رشته غیرمجاز نداشته و خارج از ضوابط سازمان سنجش و آموزش عالی عمل‌ نکرده است.
وی با اشاره به اینکه راهبردهای اصلی این دانشگاه کتاب‌محور است، افزود: با تولید و چاپ 2 هزار کتاب خودآموز، این دانشگاه منبع درسی برای سایر دانشگاه‌های کشور شده و با راه‌اندازی 570 آزمایشگاه و کارگاه‌ جزو 25 دانشگاه برتر در زمینه آی.اس.آی قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه پیام نور اضافه کرد: این دانشگاه در حوزه عمرانی نیز 900 هزار مترمربع پروژه در حال ساخت دارد که با اجرایی شدن آن‌ها شاهد گسترش فضاهای علمی و آموزشی این دانشگاه خواهیم بود.
کد مطلب : ۶۶۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما