۰
plusresetminus

رونمایی از 3 نرم‌افزار کاربردی در حوزه روابط عمومی الکترونیک دانشگاه پیام نور فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: از سه نرم‌افزار کاربردی در حوزه روابط عمومی الکترونیک دانشگاه پیام نور فارس با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور رونمایی شد.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از شیراز، عبدالرسول قرائتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرم‌افزار موبایل پیام‌آور فارس کاری از محمدرضا بهمنی دانشجوی پیام نور فارس، سامانه آرشیو چندرسانه‌ای روابط عمومی و نیز سامانه پرسش و پاسخ دانشجویان رونمایی شد.
وی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار موبایل پیام‌آور فارس در راستای تکریم ارباب‌رجوع، برنامه‌ریزی و طراحی شده که دارای امکانات مختلفی از جمله دسترسی سریع به اخبار و اطلاعیه‌های مراکز و واحدها، ارتباط مستقیم تلفنی با مراکز دانشگاه، ارسال مستقیم پیامک یا ایمیل به روسای مراکز و واحدها طراحی ‌شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس تصریح کرد: راهنمای دانشجویان، معرفی رشته‌ها، داشتن آدرس سایت و تلفن مراکز و واحدها از دیگر مزایای این طرح است.
قرائتی بیان داشت: سامانه آرشیو چندرسانه‌ای روابط عمومی نیز در زمینهٔ توسعه روابط عمومی الکترونیک، نرم‌افزار آرشیو چندرسانه‌ای، تمام عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و کلیپ‌های مرتبط با فعالیت‌های دانشگاه را به‌صورت یکپارچه بایگانی کرده و از طریق شبکه داخلی و اینترنت در دسترس قرار می‌دهد.
وی اضافه کرد: سامانه پرسش و پاسخ دانشجویان نیز در مورد رجوع دانشگاه و پاسخگویی آنی به سؤالات آنان طراحی و اجرا شده که از دو طریق پیامک و ایمیل و نیز درج پاسخ در سایت برای افراد داخل و خارج از کشور کاربرد دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس بیان داشت: ربات دوست هوشمند که از سوی محمدرضا بهمنی دانشجوی پیام نور فارس طراحی و ساخته‌شده در میان 15 کشور دنیا مقام سوم را به خود اختصاص داده است.
قرائتی اظهار داشت: تبدیل تلفن‌های هوشمند به ربات و نیز با استفاده از اپلیکیشن مربوطه، گوشی هوشمند را به یک بورد الکترونیکی تبدیل کرده و از آن لحظه به بعد این ربات قابلیت کنترل وسایل الکترونیکی منزل و تعامل با انسان را خواهد داشت.
کد مطلب : ۶۶۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما