۰
plusresetminus

برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت روز جهانی مواد مخدر در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش حافظ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان فارس و سایر دستگاه‌های عضو، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در 22 خردادماه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهر شیراز با شعار «جامعه سالم عاری از اعتیاد» برگزار می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ادامه نقش ورزش را در مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد و بیان داشت: ورزش می‌تواند تأثیر بسزایی در امر مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و باید با فرهنگ‌سازی و با گسترش ورزش همگانی در مقابله با مُعضل اعتیاد گام برداریم.
ابراهیمی خطاب به دست‌اندرکاران عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: باید با برنامه‌ریزی و عزمی راسخ به اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر پرداخت تا شاهد کاهش اعتیاد در سطح جامعه باشیم.
به گزارش فارس، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شیراز جمعه 22 خردادماه ساعت 06:30 صبح از مقابل بیمارستان شهید چمران تا بیمارستان مرکزی شیراز (MRI) واقع در بلوار شهید چمران برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۷۵۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما