۰
plusresetminus

تعریف پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز بر اساس نیازهای شهر

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز بر اساس نیازهای شهر به‌ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار جنوب شهر تعریف ‌شده است.
به گزارش حافظ، بیژن زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: با هماهنگی شورا و شهرداری شاهد اجرای پروژه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، تقاطع‌های غیر همسطح زیر و روگذر، بزرگ‌ترین فرهنگسرا در شهرداری منطقه 9 و پارک 20 هکتاری در منطقه هفت این شهر هستیم.
وی با اشاره اینکه از جمله رویکردهای شهرداری شیراز توجه به محیط‌ زیست و جلوگیری از آلودگی هوا است، افزود: احداث پارک 550 هکتاری حسینی‌الهاشمی، پارک 200 هکتاری چنار راهدار تا پل حجت‌آباد و پارک 50 هکتاری کوشک میدان نیز در حال اجرا است که با عملیاتی شدن آن شاهد توسعه فضای سبز شیراز خواهیم بود.
عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: توجه به ورزش و افزایش سالن‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری است که در این راستا پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت یک یا دو ماه آینده سالن‌های ورزشی در بلوار نواب صفوی به بهره‌برداری برسد.
زارعی تصریح کرد: در صورت برطرف شدن مشکل تملک کوهسار مهدی از سوی صدا و سیما فاز نخست این طرح چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
عضو کمیسیون گردشگری، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: در راستای رونق گردشگری سلامت و توریست‌درمانی در هفته گذشته نشستی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی داشتیم که مقرر شد اقداماتی برای مقابله با افراد سودجو که اقدام به اخاذی از گردشگران داخلی و خارجی سلامت می‌کنند صورت گیرد.
وی در مورد اجرای طرح محدوده ترافیک مرکز شهر شیراز نیز تصریح کرد: مصوبه اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز مربوط به شورای سوم است که در شورای عالی ترافیک کشور مصوب شده و در این راستا نیز اگر این طرح به‌طور کامل اجرایی شود شورا و شهرداری از آن حمایت خواهند کرد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در مورد مشکلاتی که در بحث میزان عوارض مسکونی و تجاری برای شهروندان ایجاد شده بود نیز گفت: با برگزاری نشست‌های متعدد مقرر شد که این طرح اصلاح و شاهد کاهش عوارض پرداختی باشیم.
کد مطلب : ۸۰۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما