۰
plusresetminus

شجاعت تیم مذاکره‌کننده را به‌خوبی می‌بینیم

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
امام‌جمعه لامرد گفت: شجاعت، درک و دقت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را به‌خوبی می‌بینیم.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تمام تلاش دشمن و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنان این است که مسئله قدس و فلسطین به فراموشی سپرده شود که نباید از این مسئله غافل شویم.
وی افزود: آمریکا فقط اسم حقوق بشر را به یدک می‌کشد و نوکری بیشتر برای اسرائیل نیست و درواقع از هر درنده‌ای درنده‌تر و از هر جانی، جاتی‌تر و وحشی‌تر است و امروز رژیم صهیونیستی، آمریکا و خاندان متجاوز آل سعود تمام امکانات خود را برای نابودی فلسطین و قدس به کار گرفته‌اند.
هاشمی شهیدی با اشاره به ایستادگی و پایمردی ملت بزرگ و شجاع ایران در حماسه هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی که تمام دنیا علیه آن بود تسلیم زورگویی نشد و محال است که امروز نیز تسلیم دشمن شود و ما پرورش‌یافته مکتب امیرالمومنین (ع)، عاشورا و امام زمان (عج) هستیم و ممکن نیست که دشمن بخواهد به مراکز نظامی و اطلاعات دانشمندان این کشور دسترسی پیدا کند.
امام‌جمعه لامرد ادامه داد: ما رهبری شجاع، مدیر، مدبر، قاطع و حکیم داریم که به زیبایی تیم مذاکره‌کننده را هدایت می‌کند و در حقیقت طرف‌های ما به ستوه آمدند و شجاعت، درک و دقت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را به‌خوبی می‌بینیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز سلفی‌ها و داعشی‌ها به دنبال از بین بردن اسلام راستین و برپا کردن اسلام دروغین آمریکایی هستند.
خطیب جمعه لامرد در ادامه سخنان خود خطاب به خانواده‌های لامردی متذکر شد: درگذشته بهترین پوشش متعلق به لامرد بود و برای ما یک ارزش به‌حساب می‌آمد و نباید امروز یک دختر مانند عروسک بیرون بیاید.
هاشمی شهیدی اضافه کرد: خانواده‌ها مراقب باشند زیرا نباید بسیاری از نکات جلو کودکان علنی شود اما در این مسائل ضعف نشان می‌دهیم و باید مراقب باشیم که دشمن از هر دری وارد می‌شود و بهره‌برداری می‌کند تا دین مبین اسلام را از این مملکت جدا کند.
وی تصریح کرد: در شب‌های قدر لامرد 90 درصد از جمعیت را جوانان تشکیل می‌دادند و این موضوع یک افتخار و بسیار قابل‌تحسین است.
به گزارش فارس، مردم روزه‌دار لامرد امروز با حضور گسترده و باشکوه در گرمای بیش از 50 درجه شهر خود از ساعت 11 صبح با تجمع در میدان شهدای شهر لامرد و پس‌ازآن حرکت به سمت مصلای بزرگ الغدیر مسجد جامع این شهر خشم و انزجار خود را از اقدامات ظالمانه رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و آل سعود جنایتکار نشان دادند.



منبع:فارس
کد مطلب : ۸۲۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما