۰
plusresetminus

افزایش ساعت کار مترو به 8 ساعت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
نشست خبری مدیر عامل قطار شهری شیراز برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسد اله حاجی زمانی مدیر عامل قطار شهری شیراز و حومه با اشاره به افزایش ساعات بهره برداری از مترو شیراز از پنج ساعت به هشت ساعت بیان کرد: هم زمان با عید سعید فطر خط اول فاز یک قطار شهری شیراز از تاریخ بیست و نهم تیر ماه ساعات بهره برداری آن از ساعت هفت صبح تا 15 افزایش خواهد داشت.

و با توجه به رام های آزاد موجود در استان در نظر داریم برای شش ماه دوم سال این افزایش ساعت تا ساعت 18 افزایش یابد.

حاجی زمانی افزود: خط یک مترو شیراز به طول 24 کیلومتر از سال 81 آغاز شد متوسط زمان استاندارد ساخت تعریف شده این پروژه‌ها هشت سال است اما به دلیل مشکلات مالی پیش آمده این زمان به 13 سال افزایش یافته است.

مدیر عامل قطار شهری شیراز با اعلام این مطلب که امروز آخرین فرصت فروش اوراق مشارکت سازمان قطار شهری است افزود: این اوراق به مبلغ 177 میلیارد ریال از روز بیست و یکم تیر ماه به مدت پنج روز کاری به سرمایه گذاران ارائه شد.

وی در مورد تامین مالی طرح قطارشهری شیراز نیز عنوان کرد: علاوه بر منابع مالی اعتباری و ردیف بودجه دولتی تعیین شده فروش اوراق مشارکت به مجموع 300 میلیارد تومان و وام اعتبار ارزی 300 میلیون دلاری معادل 90 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای خرید تجهیزات در خارج از کشور مصرف شده است.

اسد اله حاجی زمانی اظهار کرد: در حال حاضر 25 واگن داریم و در نظر داریم تا پایان امسال این میزان واگن را به 45 واگن رسانده و با خرید 40 دستگاه واگن دیگر تا پایان سال 95 تعداد واگن های خط یک مترو را به 85 واگن برسانیم.
کد مطلب : ۸۴۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما