۰
plusresetminus

تصادف هولناک پراید با کامیون+تصاویر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
رعایت نکردن اصول رانندگی برخورد مرگبار خودروی سواری با یک دستگاه کامیون را در جاده خاوران در پی داشت.
به گزارش حافظ، با اعلام خبر حادثه تصادف بین دو خودرو و محبوس شدن راننده یکی از خودروها به سامانه 125 از سوی رانندگان شاهد حادثه، ستاد فرماندهی ساعت 14:20 ظهر دیروز زنگ ایستگاه های 63 و 118 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات 15 راهی غرب به شرق جاده خاوران، بعد از شهرک خاورشهر شدند.
 
 تصادف هولناک پراید با کامیون+تصاویر


محمدحسن سامانی، رئیس ایستگاه که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت درباره این حادثه مرگبار گفت: با رسیدن به محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلیل سرعت زیاد و بی توجهی به جلو به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون «ولوو NH» حامل نخاله برخورد کرده و شدت این حادثه به حدی بود که راننده خودرو سواری داخل اتاقک درهم پیچیده آن محبوس شده بود.
 
 تصادف هولناک پراید با کامیون+تصاویر


وی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق خودروها و رعایت تمام نکات ایمنی و مسدود کردن مسیر عبور دیگر خودروها عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از ابزار نجات مشغول بریدن قسمت هایی از خودروی سواری شدند. سامانی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای عملیات راننده 28 ساله پراید به نام (سید حسن-ح) از لابلای آهن پاره های خودرو بیرون کشیده شد که متاسفانه مرگ وی توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تایید شد.
تصادف هولناک پراید با کامیون+تصاویر 

آتش نشانان با ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و انتظامی به عملیات خود پایان دادند.


منبع:مشرق
کد مطلب : ۸۵۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما