۰
plusresetminus

یازدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان در شیراز گشایش یافت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
یازدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس در شیراز گشایش یافت.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و با حضور 70 شرکت از سراسر نقاط کشور در قالب 116 غرفه با فعالیت تولید کنندگان و نمایندگان داخلی و خارجی برپا شده است.

عبدالناصر اسکندری افزود: تلاش شده در این نمایشگاه خدمات مختلف به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده های آنها ارائه می شود.

وی بیان کرد: شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس در این نمایشگاه شرایط حضور گروه های مختلف را با کالاهای متنوعی از قبیل بازی و سرگرمی، آموزشی و کمک آموزشی، ناشران کودک و مشاوره و بهداشت با هدف حمایت، تقویت و پوشش اوقات فراغت و سلامت آینده سازان کشور ارائه کرده است.

او اظهارداشت: معتقدیم اهمیت و تمرکز بر مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان در روند پویایی کشور بسیار موثر است و این قشر باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و خانواده ها قرار گیرد.

این نمایشگاه در شهرک گلستان شیراز تا روز چهارم مردادماه از ساعت 17 الی 22 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
کد مطلب : ۸۸۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما