۰
plusresetminus
شیراز؛

معدوم کردن بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در ماه رمضان در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
طی ماه رمضان بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی معدوم شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا مفیدی، كارشناس واحد بهداشت محیط مركز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای تولید زولبیا و بامیه در ماه مبارك رمضان، بیش از یكصد كیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز معدوم و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس مفیدی ادامه داد: همزمان با ماه مبارك رمضان تعدادی از واحدهای صنفی ازجمله زولبیا و بامیه ،‌آش و حلیم فروشی، توسط کارشناسان بهداشت محیط مركز بهداشت شهدای انقلاب شیراز ، بازدید و نظارت شد.

وی افزود: در این طرح بازرسان بهداشت محیط در دو شیفت قبل و بعد از افطار، از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس بازدید و ضمن بررسی وضعیت بهداشت فردی، ‌وسایل و لوازم، وضعیت ساختمانی و مواد غذایی مورد استفاده و ارایه آموزش های لازم، تعدادی از مراكز را به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی كردند.

وی گفت: نمونه برداری از روغن مصرفی در واحدهای تولیدی زولبیا و بامیه و دیگر مواد غذایی نیز انجام گردید و تا كنون بیش از 103 كیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته با تنظیم صورتجلسه معدوم شده است.
کد مطلب : ۸۸۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما