۰
plusresetminus

سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در استان فارس برگزار می‌‌شود‌

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
دبیر سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در استان فارس گفت: جشنواره دوسالانه عکس بسیج شهریورماه امسال در این استان برگزار می‌‌شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، انجمن عکاسان بسیج هنرمندان با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمان‌‌های فرهنگی هنری، سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج را در تمامی استان‌ها برگزار می‌‌کند.

ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌‌ها و آرمان‌‌های اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی از اهداف دوسالانه سراسری عکس بسیج است.

محمد هادی خسروی، دبیر جشنواره دوسالانه عکس بسیج استان فارس، ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره موضوعات این جشنواره اظهار داشت: فعالیت‌‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و همچنین زندگی ایرانی ـ اسلامی از موضوعات دوسالانه است.

وی افزود: در محور فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان مضامینی از جمله خدمت‌رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت مدنظر است.

خسروی خاطرنشان کرد: در محور زندگی ایرانی ـ اسلامی نیز مضامینی از جمله آیین عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازی‌های محلی و راهپیمایی اربعین کربلا مورد توجه است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا 25 مردادماه امسال فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بلوار جمهوری اسلامی، روبهروی صدا و سیمای مرکز فارس، کوچه 26، ساختمان دوم سمت چپ، سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، ارسال کنند تصریح کرد: انتخاب و داوری آثار تا 15 شهریور و افتتاح نمایشگاه عکس و اهدا جوایز از 31 شهریور تا 20 مهر انجام می‌شود.

دبیر دوسالانه جشنواره سراسری عکس بسیج در استان فارس گفت: علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده برای آثار برگزیده به مبلغ 5 میلیون ریال، دبیرخانه دوسالانه به ازای هر یک از آثار راه یافته به نمایشگاه استانی مبلغ یک میلیون ریال پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه چاپ کتاب این آثار و اهدا نسخه کتاب به برگزیدگان از دیگر برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود اظهار داشت: شرکت در این دوسالانه برای عموم آزاد است و هر عکاس مجاز است، در هر موضوع دوسالانه، حداکثر با ارسال 7 تک عکس شرکت کند.

گفتنی است تکمیل فرم شرکت و ارسال تصاویر فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www.torfehhonar.ir‌ امکان‌پذیر است.
کد مطلب : ۸۸۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما