۰
plusresetminus

عملیات مرمت و بهسازی آسفالت جاده شیراز – یاسوج در دست اجراست

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات مرمت، لکه گیری و روکش آسفالت جاده شیراز- سپیدان- یاسوج در دست اجراست.
عملیات مرمت و بهسازی آسفالت جاده شیراز – یاسوج در دست اجراست
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس ، علیرضا سیاهپور افزود: با توجه به این که مسیر یاد شده از جاده های شریانی فارس به شمار می رود و به عنوان یک مسیر گردشگری در جنوب کشور مطرح است، ضرورت دارد که کار توسعه، تعریض، مرمت و ایمن سازی آن در اولویت کار قرار گیرد.

وی، با اشاره به ظرفیت شهرستان سپیدان در حوزه گردشگری و برخورداری این شهرستان از طبیعت زیبا و آب و هوای مطلوب ، بیان داشت: این ظرفیت ها شرایطی ایجاد کرده که در طول سال شاهد حضور گردشگران بسیاری در این منطقه باشیم به همین سبب ضروری است امکانات لازم و وضعیت مطلوب برای حضور آنها پیش بینی شود.

او اظهار کرد: اگرچه زمان زیادی از بهره برداری از جاده شیراز - سپیدان - یاسوج نمی گذرد اما همین ترددهای پی در پی و ترافیک سنگینی که همواره دراین مسیر به دلیل گردشگری بودن منطقه وجود دارد، روندفرسودگی روکش آسفالت این محورراشتاب بخشیده از این رو کار ترمیم آن در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۵۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما