۰
plusresetminus

تاسیس دانشکده گردشگری در شیراز پیگیری می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۴
استاندار فارس گفت: پیشنهاد تاسیس دانشکده گردشگری در دانشگاه شیراز، طرح بسیار مطلوبی است که پیگیری می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری فارس محمدعلی افشانی در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه شیراز اظهار داشت: انتظار این است تحقیقاتی که از طرف دانشگاه شیراز منتشر می‌شود به‌گونه‌ای باشد که در آن به صورت‌ دقیق راه حل مشکلات استان را بیان کنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی که سفارشات پژوهشی خود را به مراکز دانشگاهی خارج از استان بدهند نمره منفی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: از دانشگاه نیز انتظار است طرح‌هایی دقیق و کارشناسی شده را ارائه دهد تا در مراکز تصمیم‌گیری قابل دفاع باشد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد تاسیس دانشکده گردشگری در دانشگاه شیراز، طرح بسیار مطلوبی است که پیگیری می‌شود افزود: با توجه به اینکه صنعت بسیار هزینه‌بر بوده و در کشاورزی استان فارس باکم‌آبی مواجه است گردشگری اولویت اول استان محسوب می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به این که دانشجو دارای شور و نشاط است که اگر از آن محروم شود تبدیل به آدمی افسرده و معترض می‌شود، افزود: دانشجو باید بتواند فریاد بزند تا هم خودش تخلیه شود و هم لابلای فریادش اگر گوش شنوایی باشد، از حرف‌های او استفاده کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به انتخابات و  جمعیت بیش از پنج میلیونی استان فارس و همچنین فعال بودن  18 نماینده مجلس در این استان گفت: باید طوری شرایط فراهم شود تا جریانات سیاسی بتوانند حرفشان را به مردم بزنند.

وی تصریح کرد: در شش ماه آینده سخنرانان زیادی برای مطرح کردن صحبت‌های خود به این استان می‌آیند و باید تلاش کرد آرامش و امنیت در استان فارس برقرار باشد.
کد مطلب : ۹۶۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما