۰
plusresetminus
در آستانه روز خبرنگار؛

«کمال سلمانپور» خبرنگار و گوینده پیشکسوت صدا و سیمای فارس به دیدار حق شتافت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کمال سلمانپور خبرنگار ، مجری و گوینده توانمند و پیشکسوت صدا و سیمای استان فارس بعد از یک دوره بیماری شامگاه چهارشنبه در بیمارستان نمازی شیراز به دیدار حق شتافت.
کمال سلمانپور
کمال سلمانپور
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از ایرنا، یکی از بستگان نزدیک مرحوم سلمانپور روز پنجشنبه با تایید خبر درگذشت این خبرنگار و مجری پیشکسوت صدا و سیما به خبرنگار ایرنا گفت : مراسم تشییع پیکر مرحوم سلمانپور ساعت هشت و سی دقیقه روز جمعه از مقابل آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برگزار و پیکر آن مرحوم در قبرستان دارالرحمه شیراز به خاک سپرده می شود .
از مرحوم سلمانپور که از سال 1360 سابقه فعالیت رسانه ای و هنری در صدا و سیمای فارس دارد ده ها اثر با جان مایه هنری با موضوع دفاع مقدس بر جای مانده است .
این پیشکسوت رسانه ای استان فارس در سال های دفاع مقدس به عنوان گزارشگر رادیو در جبهه جنگ حضور داشت و همچنین سالهای متمادی گوینده برنامه های سحرگاهی ماه مبارک رمضان بود و مردم شیراز و استان فارس با صدای آشنای او در سحرگاه های ملکوتی ماه مبارک رمضان بیگانه نیستند .
مرحوم سلمانپور مبتلا به بیماری سرطان خون بود و چهار سال رنج این بیماری را تحمل کرد و چندی پیش در بیمارستان نمازی شیراز بستری شد و سامگاه گذشته دراین بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد .
مرحوم سلمانپور در 22 بهمن 1338 در شیراز دیده به جهان گشود .

 
کد مطلب : ۹۶۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما