۰
plusresetminus

رئیس جدید آبفا قیروکارزین معرفی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۰
بعدازظهر امروز با حضور مسئولان محلی و استانی مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید آبفا قیروکارزین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید آبفا قیروکارزین که با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف اظهار داشت: با توجه به خشک‌سالی‌های چند سال اخیر و لزوم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب شرب با افرادی که به هر نحوی آب آشامیدنی را در مصارفی همچون باغداری، کشاورزی و گلخانه‌ای و غیره به‌صورت غیرمجاز استفاده می‌کنند، برخورد می‌شود.

اشکان کاظمی در این مراسم با اشاره به آخرین وضعیت کیفی و کمی آب شرب این شهرستان افزود: در روزهای گرم فصل تابستان، شهروندان و روستائیان عزیز با رعایت الگوی صرفه‌جویی در مقابل مصرف رو به افزایش آب، توجه بیشتری به سرانه مصرف داشته باشند.

وی با تأکید بر جمع‌آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیر‌مجاز خاطرنشان کرد: جمع‌آوری انشعابات غیر‌مجاز در سطح این شهرستان با همکاری آبفا شهری و روستایی مانند همیشه با حساسیت بیشتری در حال انجام است و باید به‌صورت مستمر و با قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

این مقام مسئول در پایان از تمام تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیر پیشین آبفا این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و خواستار استفاده از توانمندی‌های وی در نقاط دیگر شد.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفا شهری فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: برداشت بی‌رویه، کاهش بارندگی و عدم فرهنگ‌سازی از علت‌های به وجود آمدن بحران آب در کشور است.

ایوب ملکوتی بابیان این‌که مردم در برخی نقاط حتی چهار برابر شرایط بحرانی آب مصرف می‌کنند تصریح کرد: تغییر شرایط اقلیمی و خشک‌سالی‌ها زنگ خطر را به صدا درآورده و این طلب می‌کند تا از بحث شعار خارج‌شده و بافرهنگ‌سازی وضعیت مصرف آب را سروسامان دهیم.

وی افزود: با توجه به مسائل فنی در حوزه تعمیر و نگهداری و همچنین بحث زلزله‌خیز بودن منطقه باید چاه‌ها و منابع تولید آب‌گذشته در هر روستا و شهر در حالت آماده‌باش و فعال باشد تا در مواقع ضروری و بحرانی برای وارد کردن آب در شبکه از آن‌ها استفاده کرد.

وی در پایان بابیان این‌که صرفه‌جویی در مصرف آب نیاز اصلی کشور در این حوزه است بیان داشت: باید ضمن صرفه‌جویی، انشعابات غیرمجاز در سطح این شهرستان با قاطعیت جمع‌آوری شود.

به گزارش فارس، یوسف انصاری مدیر پیشین آبفا این شهرستان در این مراسم از تلاش‌ها و همراهی‌های امام‌جمعه و فرماندار قیروکارزین در طول دوره خدمتگزاری تقدیر کرد و طی حکمی از طرف محمدعلی قلندری رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس حمیدرضا قاسمی که سابقه فعالیت در وزارت کشور نیز داشته به سمت مدیر آبفا قیروکارزین منصوب شد.
کد مطلب : ۹۷۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما