۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

کمک به توسعه علم و فرهنگ از کارکردهای بسیج دانشجویی است/ بسیج رقیب هیچ تشکل، گروه و جریانی نیست

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
قزل‌سفلی با بیان اینکه بسیج میزبان سلیقه های مختلف بوده است، گفت: بسیج دانشجویی باید طوری عمل کند که مأمن و پناهگاه دانشجویان باشد.
مسئول بسیج دانشجویی فارس
مسئول بسیج دانشجویی فارس
 به گزارش "حافظ نیوز"، اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی، کاربردی استان فارس، مسئولیت ها را امانت و فرصتی دانست برای ساخته و آماده شدن در راستای کمک به جامعه و با بیان اینکه پیشرفت و موفقیت در سایه همدلی، همزبانی و وحدت به دست می آید، اظهار داشت: جوانان برومند انقلاب اسلامی در دانشگاه ها و عرصه های علمی به خوبی می درخشند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در رشد و توسعه علمی و فرهنگی به دانشگاه کمک می کند، افزود: دانشجویان بسیجی بدون توقع و بی ریا برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

قزل سفلی یکی از کارکردهای بسیج دانشجویی را کمک به رشد و توسعه علم و فرهنگ در دانشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: هرزمانی که مسئولان دانشگاه ها از ظرفیت های بسیج دانشجویی به خوبی استفاده کرده اند، موجبات پیشرفت دانشگاه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بسیج میزبان سلیقه های مختلف بوده است، ادامه داد: بسیج دانشجویی باید طوری عمل کند که مأمن و پناهگاه دانشجویان باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بسیج رقیب هیچ تشکل، گروه و جریانی نیست، اضافه کرد: بسیج در برابر اصحاب فتنه و افراد دارای ضدیت با دین و نظام می ایستد اما مثل یک چتر دلسوزان نظام را در بر می گیرد.

قزل سفلی با بیان اینکه مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه ها، امین و دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستند، سلاح یک دانشجوی بسیجی را ایمان صادقانه، منطق مستحکم و عزم پولادین برشمرد و تصریح کرد: دانشجویان بسیجی می توانند با نقد منصفانه، دلسوزانه و عادلانه همراه با رعایت اخلاق و ادب راهگشایی برای مدیران اجرایی باشند.

در ادامه این جلسه علیرضا موغلی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی و جهادی در جامعه اظهار داشت: بسیج دانشجویی از قداست و اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای قشر دانشجو و جوان ارزش ویژه ای قائل هستند افزود: ما نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت دانشجویان و بسیجیان به کار می گیریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، این اردوها را نشانه ای از تفکر جهادی دانست و تصریح کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در امتحانات و آزمایش ها سربلند و پیروز از میدان بیرون آمده است.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ ترویج احکام اسلامی است، بر ترویج نماز در دانشگاه تاکید کرد و گفت: یکی از فرهنگ های خوب، باارزش و شایسته بسیج ترویج نماز است.

در این جلسه از محمدعلی توکلیان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه های علمی کاربردی شیراز و مهدی مسلمی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس تجلیل و محمد فلاح زاده دانشجوی رشته مهندسی برق به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

در این جلسه همچنین از دکترعلیرضا موغلی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس به دلیل همکاری در برگزاری یادواره سردارن و 380 شهید دانشجوی استان فارس تجلیل شد. براساس این گزارش مهدی مسلمی پیش از این به عنوان جانشین دفترمرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز انتصاب شده بود.
کد مطلب : ۹۸۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما