۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تغییرات بافت قدیم محله پودنک را می‌توان ازجمله تحولات خاص شهری دانست

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از بافت قدیم محله پودنک گفت: تغییرات صورت گرفته را می‌توان به جد ازجمله تحولات خاص شهری دانست که دیگر مناطق نیز با الگوگیری از این طرح و نوآوری زیبایی کلان‌شهر شیراز را صدچندان کنند.
تغییرات بافت قدیم محله پودنک را می‌توان ازجمله تحولات خاص شهری دانست
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی از بافت قدیم پودنک، بزرگراه سردار شهید استوار و معدن شن و ماسه و کفترک و کارخانه تولید آسفالت و مصالح شهرداری شیراز بازدید و طی آن روند تولید آسفالت، زدودن غبار محرومیت و زیباسازی در محله قدیم پودنک و آخرین اقدامات عمرانی پروژه بزرگراه سردار شهید استوار را مورد بررسی قرار داد.

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از بافت قدیم محله پودنک عنوان کرد: تغییرات صورت گرفته را می‌توان به جد ازجمله تحولات خاص کشوری دانست که دیگر مناطق نیز با الگو گیری از این طرح و نوآوری، زیبایی کلان‌شهر شیراز را صدچندان کنند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: بافت قدیمی محله پودنک رنگ تازه‌ای به خود گرفته است و سیما و منظر این محله با همکاری اهالی به‌کلی دگرگون‌شده است.

او تصریح کرد: رنگ‌آمیزی دیوارهای کوچه‌پس‌کوچه‌های این محله، نصب گلدان دیواری بر روی نقش و نگارهای سنتی و نورپردازی در شب حسی تازه را ایجاد کرده و سیمای محله را طرح تازه بخشیده است.

 اسدی گفت: لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی، کانیواگذاری، آسفالت کوچه‌پس‌کوچه‌های پودنک، روکش و شستشوی دیوارها، از دیگر طرح‌های پروژه بهسازی در این محله است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در شهرداری منطقه ۷ شیراز که حدفاصل بزرگراه خلیج‌فارس تا میدان نصر است، از دیگر موارد بازدید شهردار کلان‌شهر شیراز بود که او در این راستا بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر، در دو باند رفت‌وبرگشت تردد وسایل نقلیه از محور شرقی و جنوبی شیراز تسهیل شده و به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر قلمداد می‌شود. 

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از معدن شن و ماسه کفترک  و کارخانه تولید آسفالت شهرداری شیراز در شرق شیراز نیز گفت: این معدن به تولید حدود چهارهزار تُن در روز انواع مصالح شامل سنگ لاشه، راکفیل، انواع شن و آسفالت جهت پروژه‌های سازمان عمران و مناطق یازده گانه می‌پردازد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما