۰
plusresetminus
مسئول سیما،منظروفضای سبزشهری منطقه شهری منطقه یک :

کاشت بیش از ۲۲۰۰۰متر مربع نشاء فصلی با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۳

تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵
جواد شبانی با تاکید بر اینکه واحد فضای سبز در مناطق از طلایه داران استقبال از بهار می باشد، گفت: بر اساس نوع رسالتی که در این حوزه وجود دارد برنامه های استقبال از بهار از چندین ماه زودتر آغاز می شود .
کاشت بیش از ۲۲۰۰۰متر مربع نشاء فصلی با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۳
به گزارش حافظ خبر، جواد شبانی با تاکید بر اینکه واحد فضای سبز در مناطق از طلایه داران استقبال از بهار می باشد، گفت: بر اساس نوع رسالتی که در این حوزه وجود دارد برنامه های استقبال از بهار از چندین ماه زودتر آغاز می شود تا با توجه به اهمیت محدوده منطقه یک در هنگام نوروز آماده استقبال از مسافرین سومین حرم اهل بیت (ع) باشیم و موجب رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان عزیز فراهم شود.

شبانی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های واحد فضای سبز در برنامه های استقبال از بهار کاشت ۲۲۰۰۰ متر مربع نشاء فصلی شامل آنمون، قرنفل، بنفشه، همیشه بهار، میمون و مینا می باشد که تاکنون ۸۰۰۰متر مربع از آن در خیابان های بعثت، زند، آزادی، پاسداران، استقلال و ستارخان اجرا گردیده است که تلاش خواهد شد بزودی مساحت باقی مانده نیز کشت شود.

مسئول سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری منطقه یک با بیان به اینکه طرح ها و برنامه های متنوعی در حوزه فضای سبز و گل کاری برای استقبال از بهار و ایجاد فضای مناسب شهری در تعطیلات نوروز در نظر گرفته شده است اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا شاهد بهاری چشم نواز تر و زیباتر از گذشته در سطح منطقه باشیم.

وی افزود: لازم بذکر است جهت زیبا سازی و تلطیف روحیه شهروندان در مهر ماه بیش از ۳۰۰۰۰ گلدان کلم زینتی و داودی در سطح محدوده منطقه کاشت شده است که هم اکنون شاهد طراوت بخشی و زیبایی بولوارها و معابر تحت کشت این گیاهان هستیم.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما