۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز: 

دیدار با جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس

تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، جانباز ۷٠درصد بسیجی را مورد تفقد و دلجویی قرار داد. 
دیدار با جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ عباس قره خانی در دیدار با علی جوکار جانباز و یادگار ۸سال دفاع مقدس گفت:  ۸سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به عنوان یک دانشگاه معنویت باعث شد که مردان و زنان شجاعی را تربیت نماید تا نظام جمهوری اسلامی همیشه و در همه حال زنده و نو بماند. 
 فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، شجره طیبه بسیج  که اصل و ریشه آن ثابت و  شاخ و برگ این شجره طیبه در اقصی نقاط جهان در حال افزایش و گسترش است را محصول همین انقلاب خواند و اذعان داشت: پدیده نوظهور انقلاب اسلامی  به پشتوانه امامین انقلاب و مردم همیشه در صحنه در حال حاضر با تمام توان و قدرت در کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی در حال افزایش است و این افزایش مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی شما جانبازان،ایثارگران و مجاهدان در راه خداست.
سرهنگ عباس قره خانی، ماموریت و تفکر بسیجی را  نه تنها درداخل کشور بلکه فرامنطقه ای دانست و خاطر نشان شد: جهانی که یک روز با سران و سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی مدیریت می شد به زودی رو به افول رفته و در حال اضمحلال است.
وی در ادامه با نوید به اینکه ثمره کار جانبازان، ایثارگران و مدافعان انقلاب اسلامی، انتشار تفکر بسیج و بسیجی در اقصی  نقاط جهان است افزود: صهیونیسم به خوبی می داند آنچه در آینده جهان رخ می دهد انتشار همین تفکر بسیجی یا به نوعی تمدن نوین اسلامی و آماده سازی اذهان عمومی برای  ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود. 
وی در پایان از زحمات مخلصانه بسیجی جانباز ۷۰درصد با لوح سپاس تقدیر نمود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما