۰
plusresetminus
سپاه فجر استان:

اهمیت پیوست فرهنگی در طرح های عمرانی مورد توجه شهرداری و شورا باشد

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
سردار بوعلی گفت: حمایت از موسسات فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی ایرانی اسلامی و همچنین توجه ویژه به معنا و مفهوم طرح های معماری و اِلِمان های شهری بصورت خاص در برنامه های مدیران شهر شیراز پیگیری شود.
اهمیت پیوست فرهنگی در طرح های عمرانی مورد توجه شهرداری  و شورا باشد
به گزارش حافظ خبر،  همزمان با هفته بسیج شهردار شیراز به همراه اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری با فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.
سردار بوعلی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری شیراز، گفت: گستردگی کلانشهر شیراز و اجرای پروژه های متنوع و عظیم عمرانی حاصل تلاش شهرداری و شورای شهر است که چهره شیراز را روز به روز بهتر کرده و در جامعه اُمید آفرینی می کند.
وی خاطرنشان کرد: تلاشی که خالصانه و برای کسب رضایت عامه مردم باشد یک موفقیت قابل تقدیر برای مسئولان مدیریت شهری است.
فرمانده سپاه فجر کار فراگیر در موضوعات فرهنگی را یکی از نقاط قوت این دوره از مدیریت شهری شیراز عنوان کرده و افزود: پروژه های عمرانی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیرگذار هستند و اهمیت پیوست فرهنگی در طرح های عمرانی یکی از مسائل مهمی است که باید بصورت ویژه مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار داشته باشد. 
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم اطلاع قشر نوجوان و جوان از پیشرفت های کشور در زمیه های مختلف، خاطرنشان کرد: بازدید دانش آموزان و دانشجویان از پروژه های شاخص شهری در قالب راهیان پیشرفت در برنامه شهرداری قرار بگیرد.
وی با تاکید بر آمادگی سپاه فجر برای هم افزایی هر چه بیشتر با مدیریت شهری در زمینه محرومیت زدایی، گفت: هدف مشترک ما حل مشکلات مردم است و همانطور که در دوره اخیر شاهد بودیم هر جا با تفکر بسیجی و جهادی وارد عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی شده ایم برای مردم شیراز مایه برکت ،افزایش رفاه و ایجاد نشاط بوده است.
سردار بوعلی افزود: حمایت از موسسات فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی ایرانی اسلامی و همچنین توجه ویژه به معنا و مفهوم طرح های معماری و اِلِمان های شهری بصورت خاص در برنامه های مدیران شهر شیراز پیگیری شود.
فرمانده سپاه فجر خطاب به مدیران شهری شیراز خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی و کار جهادی الگوی مدیریت شهری باشد و عنوان مهم سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) را برمانه ریزی در تمام کارها و پروژه ها در نظر بگیرید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما